Gå til innhold

42pv70 prisdumping på gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja sitter og venter her også.. Står ikke noe om sendt på min enda heller, så lurer på om den nye ETA'n er for den forsendelsen som egentlig skulle kommet i dag eller om det er neste forsendelse..

 

Vet de har stor bestillingsliste på denne tv'n, så avhenger jo av hvor jeg er på listen og hvor mange de fikk inn i dag.. hvis de fikk inn i dag.

 

Jeg ringte dem på mandag og da kunne han ikke sjekke hvor på listen jeg lå og var heller ikke sikker på hvilken dato de faktisk ville få forsendelsen inn (selv om det stod 18.10. på hjemmesiden) og heller ikke hvor mange tv'er det var snakk om at de skulle få inn på denne forsendelsen.. Vet at de ved månedsskiftet fikk inn 100 stk tv'er eller noe i den duren og hadde en venteliste på nesten 200 stk :s

 

 

 

Jeg har også lest og hørt at plasma ikke må fraktes liggende.. men, hvor mye kan de tiltes før det kan bli fare på ferde da?

Lenke til kommentar

Hey

Har ikke orket å lese igjennom hele tråden, men for ca et år sia så kjøpte jeg meg Panny PV60, til 13 (inkludert frakt fra siba) lapper i god visshet om at PV70/PX70 ville komme. Dengang PV60 kom ut kosta den 24.000 veiledene. Jeg kjøpte tv'n da den hadde vært på markedet i 10 måneder sånn ca. Da fikk jeg den til en pris av nesten 50% mindre enn det den kostet når den kom ut.. PV70/PX70 kom ut som 15.000 veiledene dagen den kom ut, men mange nettbutikker valge ha ha prisen på 12.000/13.000. Nå er den på 9000 lapper som ikke er værst for en tv som konkurerer med pioneer på bildekvalitet til dobbel pris. Ser ingen grunn til hysteri eller garanti svikt fra produsent, selger (butikk). Bare kjøp av en norsk kjent butikk, så skal det meste ordne seg.

Har hatt min PV60 i snart et år og er kjempefornøyd, ingen innbrenninger selvom fattern har sovna med text tv på over en hel natt. Alt i alt er jeg kjempefornøyd og min neste tv vil bli fra Panasonic om ikke to.

 

Ikke sløs penga deres på dyre overprisa pioneer skjermer når dere kan får råd til to 42" og en av verdens beste 32" lcd fra Panny...

 

Og til dere som tror man absolutt trenger FULL-HD for å få bra bilde tar helt feil, man kan ikke se forskjell på 720P og 1080P/1080i på en 42"/50"/60" tv, man må opp til størrelser over 100"

 

Det er selve brikkesettet (bildebehandlingen) og skjermen som avgjør bildekvalitet.

Endret av Panny60
Lenke til kommentar

Til Wishb0ne:

Jeg har bestillt hos amentio. Har forsøkt å få tak i de flere ganger på mail uten svar. Sett at ETA-datoen har forandret seg endel. Først var den på 5.10 (når jeg bestillte), siden har den forandret seg på produktsiden (men ikke i min bestillingsbekreftelse) til den 4 og så den 1 oktober.

 

Nå står det dog at den er sendt! (sjekket nettopp)

 

 

Jaja, nå er det bare posten som viser sin innkonpetanse. Skule kjøre ut med den i dag, men ikke sett snurten ellerr hørt noe (ble lovet fra posten at de skulle ringe).

 

Den kom to timer etter det siste av de to innleggene :)

Lenke til kommentar
OPS! Første leveranse som er ventet levert rundt den 10. Oktober er allerede forhåndsbestilt. Ny leveranse ventet inn uke 43.
Sakset fra stretto.no. Ser altså ut til å komme i neste uke, så unødvendig å kjøpe fra pcutstyr osv. Stretto har i tillegg til svært gode priser, svært billig frakt (94,- kr i dette tilfellet). Endret av Innos
Lenke til kommentar

Men den nye fra Panasonic er det vel lenge til vi vil se til tilsvarende hyggelig pris..?

Samtidig som det vel også er ganske omdiskutert nytten av høyere oppløsning på en 42" skjerm..?

 

 

Nå ble uansett TV'n avbestilt til over nyttår, så blir det vel å bestille samme TV på nytt da eller evt samsung M86-modellen om ikke noe annet spennende har dukket opp til en fornuftig pris innen begynnelsen av januar..

Lenke til kommentar
GKSaue: Kan være en ide, plasma må transporteres på høykant. Kan være pes å finne bil som har plass til dette. Ellers er det jo en ny plasma på vei fra pana med høyere oppløsning...

Så sant TVen er tatt ut av esken, har nok de fleste biler plass.

Vet ikke om jeg tørr å frakte den uten eske. Er blitt litt vel glad i dette tv kanskje? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...