Wishb0ne Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Feilpriset er jeg ganske sikker på at den ikke er Lenke til kommentar
Noelrocks Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er det noen som vet noe mer om når butikkene som selger denne til rundt 9k får den inn? Vurderer å bestille denne, men gidder ikke vente i en evighet for at den skal komme på lager Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har bestillt hos amentio. Har forsøkt å få tak i de flere ganger på mail uten svar. Sett at ETA-datoen har forandret seg endel. Først var den på 5.10 (når jeg bestillte), siden har den forandret seg på produktsiden (men ikke i min bestillingsbekreftelse) til den 4 og så den 1 oktober. Nå står det dog at den er sendt! (sjekket nettopp) Lenke til kommentar
Noelrocks Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Oi! På nettsidene dems står det dato 15.10. Merkelig. Er veldig i tvil i hvilken tv jeg skal velge. Kunne tenkt meg en 40-42" til rundt 10k. Denne virker som et bra valg, men har noen andre noe forslag så bare kom med det. Gi beskjed videre om når du eventuelt får tven da Lenke til kommentar
simpson Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er du helt sikker på at den er sendt? Har du fått sporingsnr? Har selv bestilt fra Amentio, ETA var 02/10 da jeg bestilte. Min er fremdeles ikke sendt. Lenke til kommentar
baldurhus Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Hmm, det der var da latterlig billig? Jeg tipper en grossist som har prisa feil i sitt system, samtlige av de billigste butikkene er butikker som speiler pris og kalkyle fra en grossist sitt lager og prissystem. 9539845[/snapback] [/quo er det forskjellige type bet. der ute. kjøpe en ny moitor av samsung, 22 cw. kunne ikke stole på de....laget den ene i kina den andre i korea.......seriøs feilgrep de var ikke identiske...... Endret 2. oktober 2007 av baldurhus Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Innlegget over ga ikke mye mening, men for å svare simpson: Bestillte den 19.09.2007, har fått status sendt og har fått sporingsnr. Står foreløpig bare videresendt med et tidspunkt midt på natten 02.10.2007. Lenke til kommentar
simpson Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Spørs om jeg må ta en tlf til Amentio da. Jeg bestilte 15/9, og min har enda ikke blitt sendt. Har tidligere snakket med Amentio, da sa de at de sendte ut først til de som hadde bestilt tidligst. Jeg begynner å få abstinenser etter to uker uten tv Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kjenner følelsen. Står nå på sporingen at den er kommet til omlastingsseentralen her i byn (Bergen)! Veier pene 36kg! Lenke til kommentar
simpson Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nå er min tv sendt også Ser på posten sin pakkesporing at pakken veier 42,5kg... Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 faen da :S jeg bestillte jo når dere bestillte men har ikke fått min sendt! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jaja, nå er det bare posten som viser sin innkonpetanse. Skule kjøre ut med den i dag, men ikke sett snurten ellerr hørt noe (ble lovet fra posten at de skulle ringe). Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Fått koblet opp tven. Kjørt litt spill, filmer og vanlig tv. Må si det er flott tv til den lave prisen. Lenke til kommentar
Noelrocks Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jeg lurte på om det er noen av dere som har denne tven som kunne tatt mål av esken for meg. Har hørt at den ikke bør fraktes liggende og da lurer jeg på om jeg får den stående inn i bilen min Har forøvrig bestillt den fra pcutstyr til 10500kr Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Eske: 137 * 40 * 80 ca Lenke til kommentar
Noelrocks Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Eske: 137 * 40 * 80 ca Takk, da må jeg ha en større bil Lenke til kommentar
Noelrocks Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Da var tven vel hjemme og jeg må si jeg er veldig fornøyd med den. Så på Over Hekken igår, og samboeren ble imponert, selv om hun først hadde lyst til å kaste ut tven fordi hun syntes den var for stor. hehe Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hadde samme reaksjon fra min "bedre halvdel" første dagen. Så viste jeg feriebilder på den via PS3, og hun har elsket den siden Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Damer som ikke liker store tver hører man ikke på. Hvor har dere kjøpt tven, og til hvilken pris? Lenke til kommentar
Noelrocks Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg kjøpte min på Pcutstyr.no og betalte 10500kr ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå