Wishb0ne Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hva skjer med prisene på denne tvn? billig? Vurderer om dette må bli tvn jeg skal kjøpe. Prisen er jo syk Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hva skjer med prisene på denne tvn? billig? Vurderer om dette må bli tvn jeg skal kjøpe. Prisen er jo syk 9508508[/snapback] Slå til før den plutselig stiger til veiledende pris igjen Lenke til kommentar
InitialC Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Eg som faktisk har ventet og ventet på å kjøpe TV helt til for noen par dager siden. Da eg slo til på en 37px70. Fikk den til 9200 inklusiv frakt. Blir litt irritert når eg ser DEN prisen på 42px70, liksom.. Men men, eg kan trøste meg med at 42 kanskje er i det største laget for stuen min.. Men satan.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Herlig! Denne skjermen jeg har tenkt å kjøpe og fikk litt småsjokk da jeg sjekket prisguiden tidligere i kveld bare på gøy. Eneste jeg ikke liker er at de som har den til under 10.000kr mangler de på lager, stoler ikke helt på at de får den innen 7 dager. Må vel også plusse på en grisedyr frakt opp til Tromsø hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kjempeskjerm. Kjøpte min forrige uke for 11,500,- ink frakt. De billigste på denne listen er så vidt jeg vet paralellimportert, så her er det lite hjelp å få fra Panaconic Norge om dette skulle behøves. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 langtongting: vet du dette sikkert? kilde? Er også interessert i denne, men er litt usikker da den ikke har høy nok oppløsning til å vise "ekte" hd ready... Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Noen som forresten vet hva som er forskjellen på 42pv70 og 42px70? Ser x-versjonen også går billig: https://prisguiden.no/product.php?produc...iew=productinfo Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er også interessert i denne, men er litt usikker da den ikke har høy nok oppløsning til å vise "ekte" hd ready... 9518767[/snapback] HD Ready er ikke noe TV-en viser, det er en rekke tekniske minstekrav til apparatet. Når det gjelder oppløsning er kravet minimum 720 fysiske linjer, så 1024*768 tilfredsstiller dette. Noen som forresten vet hva som er forskjellen på 42pv70 og 42px70? 9518860[/snapback] PX har en digital tuner som du ikke får brukt i Norge, forskjellen er altså ingenting i praksis. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hmm, visste ikke at kravet til HD-ready bare var antall vertikale linjer, trodde det var at den hadde både horisontale og vertikale for å vise 720p. Nå har jo dette apparatet fått mye skryt selv om det ikke har 1280 horisontale linjer. Noen som vet om det feks støtter 24p? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Ser denne har vunnet testen i lyd og bilde (i sammarbeid med VG), er veldig hypp på det til denne prisen, men dette med parallellimport synes jeg er skummelt... http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=166339 Endret 19. september 2007 av vembi Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ser denne har vunnet testen i lyd og bilde (i sammarbeid med VG), er veldig hypp på det til denne prisen, men dette med parallellimport synes jeg er skummelt... http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=166339 9526723[/snapback] Kjøp fra en etablert butikk som sannsynligvis vil eksistere i minst 5 år, så er ikke parallellimport noe problem, men om butikken går konkurs før det har gått 5 år mister du den norske 5-års reklamasjonsretten. Om Panasonic Norge setter seg på bakbena kan altså en eventuell reparasjon bli en kostbar affære om butikken går konkurs. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Personelig betaler jeg litt mer for sikkerheten i garantier og reklamsjonsrett, så jeg hadde ikke kjøpt skjermen av shg.no og de andre. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bestillte tv nå fra amentio. Ble under 9000 med frakt. Synes det er en bra pris jeg... Bare kjiipt med leveringstiden. Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 jupp kan fort bli en uke eller 2 mer enn det som står der også Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hmm, det der var da latterlig billig? Jeg tipper en grossist som har prisa feil i sitt system, samtlige av de billigste butikkene er butikker som speiler pris og kalkyle fra en grossist sitt lager og prissystem. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg har bestillt og betalt. Har ikke hørt noe annet her. Får vel eventuellt forsikre meg om at det er den prisen jeg får, men har jo i så fall vært priset feil i mange dager... Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Hmm, det der var da latterlig billig? Jeg tipper en grossist som har prisa feil i sitt system, samtlige av de billigste butikkene er butikker som speiler pris og kalkyle fra en grossist sitt lager og prissystem. 9539845[/snapback] Jeg tror prisen kan stemme. I sommer solgte Lefdal på sine hjemmesider TH-42PX70 for 9995 og nå er laveste pris 8995 hos Multicom. Det er bare 1000 kroner lavere og er nok den prisen Panasonic må legge seg på for å konkurrere med 40/42-tommere fra f.eks. Sony og Toshiba som nå selges for 7995/8995. Prisene går nedover til glede for oss forbrukere! Endret 21. september 2007 av jobra1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Den prisen på lefdal var et monstertilbud, samtlige andre butikker lå da på 13000,- for samme tv . Tven finnes forøvrig ikke hos multicom... men amentio og alle de andre som har tven til under 9000,- bruker NØYAKTIG samme webshopløsning og speiler nøyaktig det samme lageret til en grossist. Så om grossisten feilpriser varen, så forandrer alle disse sjappene prisen sin automatisk. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Den prisen på lefdal var et monstertilbud, samtlige andre butikker lå da på 13000,- for samme tv . Tven finnes forøvrig ikke hos multicom... men amentio og alle de andre som har tven til under 9000,- bruker NØYAKTIG samme webshopløsning og speiler nøyaktig det samme lageret til en grossist. Så om grossisten feilpriser varen, så forandrer alle disse sjappene prisen sin automatisk. 9550876[/snapback] Sorry, forvekslet PV70 med PX70. Multicom hadde PX70 og ikke PV70. Men uansett: Jeg er enig med deg at det stadig skjer feilprising hos disse butikkene som bruker samme grosssist, men i dette tilfellet tror jeg prisen er riktig. Dette fordi markedsprisen på 42-tommere nå er på i underkant av 10.000 og LCD tar mer og mer av markedet (plasma-leverandørene må konkurrere på pris). Nå har også den lave prisen vart i over 1 uke. Om den hadde vært feil ville den blitt rettet opp i løpet av 2-3 virkedager. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg kan i alle fall legge til at jeg bestillte denne tv'en fra amentio for omlag en uke siden, har fått standard bekreftelsesmail. Har ikke hørt noe siden om at den er feilpriset, og ordren min er fortsatt "aktiv". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå