morgan_kane Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) har et problem... finner ikke servere i spill i lokalt nettverk. finner heller ikke servere over hamachi. har vista enterprice. har skrudd av windows brannmurn. har trend micro office scan brannmur? er winows defender en slags brannmur? kan noen hjelpe meg? Endret 16. september 2007 av morgan_kane Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 kan det være at det er en brannmur på en eventuell ruter? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 har ikke ruter. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kjører du i et lokalt nettverk må du jo ha en ruter for dette. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 asså en lan kabel mellom min og min bror sin pc. eg finn ikke server. finner heller ikke server på hamachi når jeg skal spille med venner. Lenke til kommentar
mafia-slayer Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 hvilket spill er det snakk om? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 cs og warcraft 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå