java_man Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hei! Har tenkt å kjøpe nytt anlegg i nærmeste framtid. Har sett litt på Dynavoice M-65 høytallere og tror jeg blir å gå for disse. Spørsmålet er da hvilken forsterker jeg burde satse på. Skal brukes ca 50/50 til film og musikk. Vil ikke ha surround. Ønsker å kunne koble en sub til forsterkeren, da jeg har en okei sub fra før. Har sett litt på Cambridge 640A v.2. Er denne ok til mitt bruk? Andre anbefalinger i ca samme prisklasse? Fordel om den kan kjøpes hos Hifi, så jeg slipper porto. (Eller Elkjøp/Expert dersom de har noen som er verd å gå for) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Den forsterkeren skulle nok funke fint sammen med de høyttalerne. Bare bestill fra hifiklubben, eventuelt reis til nærmeste hifiklubben-butikk og kjøp den. Det som er av porto er uansett ikke mer at det kan våge seg. Anbefaler ikke å kjøpe forsterker på Elkjøp eller Expert. Lite utvalg og betjeningen har mest sannsynlig lite peiling. Lenke til kommentar
java_man Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Takk for hjelpen! Tror det blir den ja:) Tenkte jeg skulle dra innom Hifi-butikken i Tromsø neste gang jeg er der... Lenke til kommentar
java_man Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Hva trenger jeg forresten av kabler? Skal koble forsterkeren til DVD-spiller og PC. Hvilke billige høyttalerkabler er grei? Endret 16. september 2007 av java_man Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Mellom forsterker og PC, mellom DVD-spiller og forsterker og høyttalerkabler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Har den optisk inngang? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hvis du er ute etter billig og gode høyttalerkabler burde du kjøpe de dem selger hos Biltema! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Funker nok fint de også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå