sustain1 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Har en Toyota Hi Ace 97 mod. som jeg skulle hatt koplingskjema til. Har søkt en del, men finner ingen ting. Har vanskelig for å tro at det ikke ligger ute på nettet i det hele tatt. Og hvis ikke, hvor får jeg tak i det? Endret 16. september 2007 av sustain1 Lenke til kommentar
boblikof Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 I Haynes bøkene pleier det å være koblingsskjema. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Se her: http://techdoc.toyota-europe.com/ Det koster penger da. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Godt forslag men, det er et problem med techdoc, de har stort sett bare lagt ut biler laget etter 2000, eneste muligheten måtte være å sende en e-post til techdoc og høre om det er mulig å få eldre tekniske manualer. A. TechDoc only supports information for Toyota and Lexus vehicles imported and sold by Toyota Europe. Currently available are manuals for the majority of European specification vehicles sold since 2000. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Du "glemte" visst den siste setningen fra hjelpesiden. A. TechDoc only supports information for Toyota and Lexus vehicles imported and sold by Toyota Europe. Currently available are manuals for the majority of European specification vehicles sold since 2000. Many older vehicles are also supported. For trådstarter så er det så enkelt som å legge inn modellkoden og søke selv. Endret 16. september 2007 av spøkelse Lenke til kommentar
sustain1 Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Tusen takk for hjelpen! Fant det jeg trengte for 3 euro på techdoc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå