albions Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg er også utrolig fornøyd med konsollen, men kontrollen har forbdrings potensiale.R2 og L2 knappene skulle ha hatt gummi dekke eller vært banan formet, jeg har en tendens til å glippe og det er veldig plagsomt. Som alle andre er jeg også enig i at kontrollen skulle hatt rumble. Som jeg har hørt skal det komme en kontroll fra Sony med rumble og noe nytt og spennende, men hva det er det vet jeg ikke. Håper også på et nytt design har jo hatt samme design siden ps1, og det er vell 10 år siden den ble lansert? 9511085[/snapback] Enig med deg i at R2 og L2 er for glatte. Kan bli vanskelig å få fast grep på f.eks GT5 Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Yes, også gir de jævlig lite motstand. Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Trist om dere har tenkt å spille GT5 med kontroller isåfall Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Trist om dere har tenkt å spille GT5 med kontroller isåfall 9515294[/snapback] Hvis ikke Sony lanserer en ny og bedre kontroll før jul, går jeg til anskaffelse av en kontroll laget av en anne produsent. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Trist om dere har tenkt å spille GT5 med kontroller isåfall 9515294[/snapback] Hvis ikke Sony lanserer en ny og bedre kontroll før jul, går jeg til anskaffelse av en kontroll laget av en anne produsent. 9516658[/snapback] Kjøp heller ratt og pedal. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Trist om dere har tenkt å spille GT5 med kontroller isåfall 9515294[/snapback] Hvis ikke Sony lanserer en ny og bedre kontroll før jul, går jeg til anskaffelse av en kontroll laget av en anne produsent. 9516658[/snapback] Kjøp heller ratt og pedal. 9526017[/snapback] Koster det ikke flesk for et sikkelig sett med ratt og pedaler, jeg hadde et sett med ratt og pedaler til xbox (ikke 360) en gang det kostet meg 900 kr, og det var helt forferdelig det var umulig å styre bilen rett fram med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå