Gå til innhold

Pristontale Realease snart noen som gleder seg?


Anbefalte innlegg

et veldig bra mmorpg spill som heter pristontale har nå eksistert en stund det har både vært i ppm og f2p. (pay per month og Free to play) siden grafikken var for dårlig til å holde på brukerene startet dem opp men en fortsettelse av spillet PRISTONTALE II spillet har bedre grafikk en nesten alle mmorpg spill til nå, en bedre motorik en de fleste spill, og mer brukervennelig en de fleste spill, da er spørsmålet noen Pristontale fan her? og hvem gleder seg til det nye spillet.

 

http://cgenetwork.com/PristonTale_II/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PRISTONTALE II spillet har bedre grafikk en nesten alle mmorpg spill til nå

 

Hvor henter du dette fra?

 

Guildwars har deilig, realistisk grafikk.

WoW har bra cartoon-style grafikk.

Lord of the rings online har bra, realistisk grafikk.

 

Pristoltale II tilbyr oss ikke noe _nytt_... Mmorpg's graver sin egen grav.. og kommer til slutt å bare inneholde botter og gold-sellers.

Lenke til kommentar
Pristontale er jo en del av grunnlaget til mmorpgs. og i dette spillet foregår det ikke gold selling.

9512333[/snapback]

 

 

Og hvor lenge varer dette? vist dette spillet blir veldig populært når nr 2 kommer ut så blir det nok goldselling i hue og ræva her også vil jeg tro!

 

 

 

Men til spillet. Personlig så liker jeg ikke mmorpg's eller spill generellt hvor skaperene prøver og få fin grafikk men de ender opp med ekkle trær og gress som ser helt teit ut, hvor pixlene er altfor store og det ser helt fælt ut.

 

liker selv grafikken på wow bedre enn noen andre mmorpg spill. Men!! dette er jo min mening. og blur som tydligvis er veldig "inn" i nye spill, Det ser vakkert ut i noen sammenhenger men noenganger så blir det rett og slett for mye av det gode og ser helt forferdelig ut. Men! dette er jo min mening

 

go t00n grafikk!

Endret av værdama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...