vesleengen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 er psu produsenten Hiper konk? færre og færre nettbutikker har dem i utvalget sitt... og jeg som hadde planer om å kjøpe Hiper type-r 530w til den neste PC-en... pga modulære kabler... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ta en titt på MIST,får den med modulære kabler og meget bra tester. http://www.hardware.no/tester/stromforsyni...ninger/25879/10 Lenke til kommentar
IdLeR_ Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det er kanskje ikke så rart at butikkene dropper Hiper: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=761176 Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har bare en kommentar til dette: HURRA værre drit skal man lete lenge etter. Hiper må være blant PSU produsentene med høyest feilprosent, fint å bli kvitt de Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har bare en kommentar til dette: HURRA værre drit skal man lete lenge etter. Hiper må være blant PSU produsentene med høyest feilprosent, fint å bli kvitt de 9511942[/snapback] Aldri hatt en mer stabil PSU... (Type R, 580w) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Aldri hatt en mer stabil PSU... (Type R, 580w) 9511984[/snapback] Tenkte akkurat det samme, selv har jeg Hiper ATX 580w psu, og den funker som bare juling. Jeg har aldri hatt noen problemer med den noengang. Endret 17. september 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
assassai Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 same here har aldri hatt en problem med Hiper Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Min har fungert fint i over 2 år. Hiper Type-R 580W. Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Min har fungert fint i over 2 år. Hiper Type-R 580W. 9512121[/snapback] What he said. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har bare en kommentar til dette: HURRA værre drit skal man lete lenge etter. Hiper må være blant PSU produsentene med høyest feilprosent, fint å bli kvitt de 9511942[/snapback] Den med høyest feilprosent er vel Q-tec :!: Har satt opp en maskin med en hiper psu type 500w og den funker enda. Men det er ikkje førstevalget akkurat. Stoler liksom ikkje på den Hiperen, kanskje fordi navnet er så latterlig? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 same herehar aldri hatt en problem med Hiper 9512057[/snapback] ...ennå! :-p 9512079[/snapback] Hehe jeg sa også det helt til psu'en måtte jobbe for pengene. Den holdt greit mål når load var lav, men når den måtte begynne å yte noe, da begynte den å lage høyfrekvente pipelyder og random poweroffs, noe som betyr ett bein i grava. Byttet den ut før den smalt og ødela resten av PC-en. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 same herehar aldri hatt en problem med Hiper 9512057[/snapback] ...ennå! :-p 9512079[/snapback] Hehe jeg sa også det helt til psu'en måtte jobbe for pengene. Den holdt greit mål når load var lav, men når den måtte begynne å yte noe, da begynte den å lage høyfrekvente pipelyder og random poweroffs, noe som betyr ett bein i grava. Byttet den ut før den smalt og ødela resten av PC-en. 9512616[/snapback] He he... been there done that Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Har hatt en gammel Hiper psu selv, og har aldri opplevd noe problemer. Tror det er ganske "random" hvilken du får, men tanke på god eller ikke. Men siden jeg bare har hatt ett stk Hiper psu, så kan jeg ikke si at merket er godt sånn generelt. Men på samme mynt, så bør ikke folk som også bare har hatt EN Hiper psu som har vært dårlig, si at det er et drittmerke... Lenke til kommentar
IdLeR_ Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Har hatt en gammel Hiper psu selv, og har aldri opplevd noe problemer.Tror det er ganske "random" hvilken du får, men tanke på god eller ikke. Men siden jeg bare har hatt ett stk Hiper psu, så kan jeg ikke si at merket er godt sånn generelt. Men på samme mynt, så bør ikke folk som også bare har hatt EN Hiper psu som har vært dårlig, si at det er et drittmerke... 9512949[/snapback] Jeg mener det stod en gammel Hiper i Chieftech Dragon kabinettet mitt. Jeg har aldri hatt problemer med den "gamle typen" PSUer som ikke har vifter på undersiden og perforert innkapsling. Jeg leste et sted at det er et generelt problem med dårlige kondensatorer på nyere strømforsyninger. Uansett har jeg en Qtech i reservemaskinen min og den har jeg ikke hatt problemer med i motsetning til Hiper. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 "hyper" kjøpte vel dårlige kondensatorer fordi de er billige:) de var... nå som kondensatorpesten NESTEN er over:) Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Min har fungert fint i over 2 år. Hiper Type-R 580W. 9512121[/snapback] Min hiper fyller snart 2 og et havlt år, har holdt mine servere 24/7 uten problemer Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg bytta ut min Hiper R-Type 580w i sommer, angrer ikke kan du si, men historien stopper ikke der! Hadde jo shiten liggende da, så testa den i folding@home-burken jeg leker med om dagen (E2140 @ 2.4GHz, Asus P5K-VM, 1GB ram), og.. FY FAEN så mye den bråker, og hvor varm den blir i forhold til Fortron/Source 350W psuet jeg testa først, og i forhold til Corsair HX520W psuet i workstationen min.. Bestiller en Corsair imorra og hiver hiperen i søpla. Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Kammerat av meg har type-R 580W og den har fungert feilfritt i vel et år nå... Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har sevl Hiper 580W Type-R og er kjempe fornøyd, bytta ut denne i fordel for en Forton Source 600W, Hiperen er stillere, og fy så my rot det ble med Fortonen, tusenvis av kabler som jeg ikke trenget, godt med modulær hiper. Har ingen negativt å si om Hiper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå