Gå til innhold

Film: Kritikk på Johny English 2!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte den underliggende kritikken mot konsumeringssamfunnet og ikke minst den bitende satiren i andre halvdel. At agenten ikke har en pistol, men faktisk bruker hånda som pistol, vitner om en kunstnerisk genistrek fra mesterregissørens side: Dette er en fremtidsvisjon hvor spørsmål om menneskelig identitet står i fokus. Et herlig sleivspark mot kongefamilien da agenten snubler over togskinnene eller hva det nå enn er. 10/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Synes det er tragisk at dere gidder å hakke på filmen. Jeg har sett langt verre. Jeg takler ikke folk som trøkker andre ned.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Den dagen vi ikke får lov til å uttrykke meningene våre er dette forumet blitt lagt ned for lengst. Det er heldigvis ikke tilfellet den dag i dag, og jeg ser overhodet ikke noe problem i å uttrykke sine meninger om filmen (selv om de ofte er i stil med selve filmen). At konstruktivisme mangler bør tas som et hint av enkelte :cool:

Lenke til kommentar

Det er jo dere som er latterlige.

Han lager sin første film, og har mest sannynelig gjort alt på sparket (Siden han bruker fingeren)

Prøv heller å kom med kommentarer hva som er feil enn sånn som dere gjør.

 

- Litt upassende musikk

- Bruk lekepistol neste gang :)

- Blei kanskje litt ensformig

Lenke til kommentar
Den dagen vi ikke får lov til å uttrykke meningene våre er dette forumet blitt lagt ned for lengst. Det er heldigvis ikke tilfellet den dag i dag, og jeg ser overhodet ikke noe problem i å uttrykke sine meninger om filmen (selv om de ofte er i stil med selve filmen). At konstruktivisme mangler bør tas som et hint av enkelte :cool:

Det er ingen som nevner at man ikke burde få lov til å komme med teite tilbakemeldinger (f eks om spy), bare at det er like teit som filmen de kritiserer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...