Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Alt, egentlig. Jeg finner ikke én positiv ting med filmen. Det er sant. Det er INGENTING POSITIV Å FINNE med denne "filmen". Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er ingen film! Det er bare tull!! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er ingen film! Det er bare tull!! Da må du inderlig skjønne at du ikke har noe å gjøre i denne kategorien av forumet! Skal du poste en slik tullefilm igjen, så gjør det HER. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Hehe! God ide! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg likte den underliggende kritikken mot konsumeringssamfunnet og ikke minst den bitende satiren i andre halvdel. At agenten ikke har en pistol, men faktisk bruker hånda som pistol, vitner om en kunstnerisk genistrek fra mesterregissørens side: Dette er en fremtidsvisjon hvor spørsmål om menneskelig identitet står i fokus. Et herlig sleivspark mot kongefamilien da agenten snubler over togskinnene eller hva det nå enn er. 10/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Herre min hatt! Du kunne like greit rammet teksten din inn i en "<ironi> "tekst" </ironi>". Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Herre min hatt! Du kunne like greit rammet teksten din inn i en "<ironi> "tekst" </ironi>". Trenger ikke det. Man skjønner at det er ironi med en gang . Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Herre min hatt! Du kunne like greit rammet teksten din inn i en "<ironi> "tekst" </ironi>". Trenger ikke det. Man skjønner at det er ironi med en gang . neeeeeeeeeeeei? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Herre min hatt! Du kunne like greit rammet teksten din inn i en "<ironi> "tekst" </ironi>". Trenger ikke det. Man skjønner at det er ironi med en gang . Nei? Det er jo sant det han sier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Noen som er enige om at vi skal la denne tråden synke, slik at uvitende ikke forviller seg inn og faktisk ser filmen? Ikke svar hvis dere er enige. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det faktum at du i det hele tatt skriver et innlegg i tråden er paradoksalt. Filmen er jo en god guide til hvordan det ikke skal gjøres, for eksempel. Burde nesten sette tråden som sticky til skrekk og advarsel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Synes det er tragisk at dere gidder å hakke på filmen. Jeg har sett langt verre. Jeg takler ikke folk som trøkker andre ned. Endret 7. november 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 *Se nervøst bort på advarselsnivået* Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Den dagen vi ikke får lov til å uttrykke meningene våre er dette forumet blitt lagt ned for lengst. Det er heldigvis ikke tilfellet den dag i dag, og jeg ser overhodet ikke noe problem i å uttrykke sine meninger om filmen (selv om de ofte er i stil med selve filmen). At konstruktivisme mangler bør tas som et hint av enkelte Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Det er jo dere som er latterlige. Han lager sin første film, og har mest sannynelig gjort alt på sparket (Siden han bruker fingeren) Prøv heller å kom med kommentarer hva som er feil enn sånn som dere gjør. - Litt upassende musikk - Bruk lekepistol neste gang - Blei kanskje litt ensformig Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Å komme med personangrep er latterlig. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Å komme med personangrep er latterlig. Enig! Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Å komme med personangrep er latterlig. Enig! Takk for den du! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Den dagen vi ikke får lov til å uttrykke meningene våre er dette forumet blitt lagt ned for lengst. Det er heldigvis ikke tilfellet den dag i dag, og jeg ser overhodet ikke noe problem i å uttrykke sine meninger om filmen (selv om de ofte er i stil med selve filmen). At konstruktivisme mangler bør tas som et hint av enkelte Det er ingen som nevner at man ikke burde få lov til å komme med teite tilbakemeldinger (f eks om spy), bare at det er like teit som filmen de kritiserer. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Like teit som å si at det er teit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå