Gå til innhold

Film: Kritikk på Johny English 2!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+432

På grunn av den stygge, homofile, ekle technomusikken så gadd jeg ikke se mer enn et halvt minutt. Beklager. Fatter ikke hvorfor det er så in å legge på en homosang til noen småklipp og kalle det en film

Lenke til kommentar

Flott at vi holder oss sakelig. Hva en technosang har med kjærlighet mellom samme kjønn skjønner ikke jeg helt~

 

Angående filmen var den ikke så veldig engasjerende. Synes ikke musikken var veldig passende, og skjønte ikke helt poenget med den. Hva var det som skjedde egentlig? Han bare gikk rundt og så etter skurker?

 

I tillegg, det heter vanligvis "Mission Accomplished". Sucsessed er ikke et ord engang :s

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
På grunn av den stygge, homofile, ekle technomusikken (...)

9513404[/snapback]

 

Takk for at du fikk meg til å le :!: Av en eller annen grunn var den uthevede teksten din det morsomste jeg har lest i dag.

9523406[/snapback]

Bare hyggelig :)

 

Til trådstarter, det var ikke meningne å være ekkel, men prøv heller å lage en film...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+9817234daf
Konstruktive? Det er vel strengt tatt ikke mye å gi kritikk på. En fyr som løper rundt med hendene formet som en pistol (ser bare dumt ut), irriterende musikk som ikke passer inn i filmen og (elendig) dårlig kameraarbeid.

 

Si det da, på en konstruktiv måte. Fortell hva han kunne gjort bedre, for eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...