1915 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 det står at jeg ikke er tilkoblet :S men jeg kan jo surfe på nettet osv :S hvordan får jeg fikset det ? her er mere info om noe mac add fra før idag: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=831686&hl= men det som er rart er at nettet funker men det står jo at jeg ikke er tilkoblet :S hvordan får jeg fikset det ? prøvde reobot men det hjalp ikke. ;S men har jo nett fordet... Lenke til kommentar
1915 Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 edit: måtte bare skrive inn manul ip så funket det Lenke til kommentar
1915 Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 har problemer med noe annet nå. jeg får koblet til. så detter nettet ut annen hvert minutt. så får jeg ikke koblet til igjen. det tar hvertfall lang tid. så detter nette ut ijen. hva kommer det av ? Lenke til kommentar
Gelly Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 har samme problem=( vet ikje hva det er... hjelp ønskes=) Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Problemet kan komme av konflikt mellom MS sin wireless software og 3dje parts software for trådløskortet. Noen 3dje parts programmer tar ikke kontroll over MS sin software. Resultatet blir to kontroller som prøver å koble opp på skift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå