Barry White Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hei! jeg hadde en tråd om akkurat det samme emnet for en tid tilbake men jeg har rett og slett glemt hva programmet het....Det er et program som mange anbefalte for å ta backup av sine DVD filmer på pc'en....så spytt ut Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Prøv denne linken til omtalen av DVDX Copy science.no Eller linken direkte til DVDX COPY Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 det koster! jeg har fått tak i DVD decrypter nå....men åssen i /(!)/¤)" skal jeg finne ut hvilken film som er den norske?? Hjelp! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 jammen common then! sist jeg spurte om dette kom det mange svar...vil ha et enkelt men bra DVD rip program som det ikke tar flere timer og rippe filmer med men likevel er bra kvalitet....det er forskjellige språk på filmen og jeg vil ha norsk....så jeg trenger et program som viser språkene på DVD filmen og lar meg velge det språket Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Feilpostet i annet om data, passer bedre under programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg