ottbor Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Tar flotte bilder og bra på film. Ser bra ut på en 32" lcd tv Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Dette innlegget er jo totalt unyttig om du ikke kan utdype litt? Lenke til kommentar
ottbor Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Tanken var at om noen var interesert ville de spørre om mere info, bilder etc Var kansje lettvint men Kjøpte det fra USA, fikk det iløpet av 2-3 dager! Eneste minuset er at jeg måtte mekke litt på laderen så den passet i norsk stikkontakt. Det finnes overganger. 3000 eks mva inkl frakt, 2GB minne og original veske. Er det ønske om mere info, bilder, film etc... så spør ...ikke noe problem. Endret 16. september 2007 av ottbor Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Nå kan jeg lett sjekke bildekvaliteten selv, men er sikker på at noen andre er interesserte i testbilder Panasonic har jo ikke vært spesielt gode på lysfølsomhet/ISO-fronten... hvordan takler dette kameraet ISO på 400 og over etter din mening? Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Vel, med ultra-giga-panzer-zoom på 18x, samt Panasonics tradisjon for støy på ISO over 100, er man jo spent på både skarpheten i begge ender av zoomområdet, støynivå i de ulike ISO-verdier, iallfall opp til og med 400, hastighet/nøyaktighet på autofokus (spesielt på lang tele), link til tesbilder i ulike brennvidder, motiver i både dagslys og mindre lys, nærbilder/makrobilder osv. Enig med Afseth, lite matnyttig innlegg, dette. Spesielt når det gjelder et nokså spennende kamera med monsterzoomen. Blir litt som å legge inn "jeg har kjøpt ny Volvo, fin bil, god å kjøre" på et bilforum. Jeg har FZ30 selv, og er derfor litt spent på hvordan denne er i forhold. Se f.eks. denne siden for tips til ulike testbilder. Edit: Ehh..jah, Afseth kom meg i forkjøpet mens jeg skrev...skitt au. Endret 18. september 2007 av manskow Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Tanken var at om noen var interesert ville de spørre om mere info, bilder etc Var kansje lettvint men Kjøpte det fra USA, fikk det iløpet av 2-3 dager! Eneste minuset er at jeg måtte mekke litt på laderen så den passet i norsk stikkontakt. Det finnes overganger. 3000 eks mva inkl frakt, 2GB minne og original veske. Er det ønske om mere info, bilder, film etc... så spør ...ikke noe problem. 9509960[/snapback] Savner også litt mer matnyttig info. Har fulgt med på utenlandske sider, bl.a. dpreview's Panasonic forum. Nå ser jeg at kameraet endelig har kommet til norske butikker, og er veldig fristet til å kjøpe usett. Har Panasonic Lumix TZ3 som jeg er veldig fornøyd med, men ekstra zoom og manuelle funksjoner + raw frister. Hadde vært artig med noe nytt før jeg skal på ferie om drøye 3 uker. Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Lurer på om det kommer etterfølger til Panasonic fz50?Noen som vet???=?? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Siden det ikke er kommet frem noe nyttig om bildekvaliteten i denne tråden, så der det kanskje enklere å si noe om ytelsene. Er det noen som vet hvordan kamera yter ved bruk av raw? Da mener jeg mht hastighet. Endret 19. september 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå