Gå til innhold

Panasonic FZ18, kjempe fornøyd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tanken var at om noen var interesert ville de spørre om mere info, bilder etc

Var kansje lettvint men :)

Kjøpte det fra USA, fikk det iløpet av 2-3 dager! Eneste minuset er at jeg måtte mekke litt på laderen så den passet i norsk stikkontakt. Det finnes overganger.

3000 eks mva inkl frakt, 2GB minne og original veske.

Er det ønske om mere info, bilder, film etc... så spør ...ikke noe problem.

Endret av ottbor
Lenke til kommentar

Vel, med ultra-giga-panzer-zoom på 18x, samt Panasonics tradisjon for støy på ISO over 100, er man jo spent på både skarpheten i begge ender av zoomområdet, støynivå i de ulike ISO-verdier, iallfall opp til og med 400, hastighet/nøyaktighet på autofokus (spesielt på lang tele), link til tesbilder i ulike brennvidder, motiver i både dagslys og mindre lys, nærbilder/makrobilder osv.

Enig med Afseth, lite matnyttig innlegg, dette. Spesielt når det gjelder et nokså spennende kamera med monsterzoomen. Blir litt som å legge inn "jeg har kjøpt ny Volvo, fin bil, god å kjøre" på et bilforum.

Jeg har FZ30 selv, og er derfor litt spent på hvordan denne er i forhold. Se f.eks. denne siden for tips til ulike testbilder.

Edit: Ehh..jah, Afseth kom meg i forkjøpet mens jeg skrev...skitt au.

Endret av manskow
Lenke til kommentar
Tanken var at om noen var interesert ville de spørre om mere info, bilder etc

Var kansje lettvint men :)

Kjøpte det fra USA, fikk det iløpet av 2-3 dager! Eneste minuset er at jeg måtte mekke litt på laderen så den passet i norsk stikkontakt. Det finnes overganger.

3000 eks mva inkl frakt, 2GB minne og original veske.

Er det ønske om mere info, bilder, film etc... så spør ...ikke noe problem.

9509960[/snapback]

Savner også litt mer matnyttig info. Har fulgt med på utenlandske sider, bl.a. dpreview's Panasonic forum. Nå ser jeg at kameraet endelig har kommet til norske butikker, og er veldig fristet til å kjøpe usett. Har Panasonic Lumix TZ3 som jeg er veldig fornøyd med, men ekstra zoom og manuelle funksjoner + raw frister. Hadde vært artig med noe nytt før jeg skal på ferie om drøye 3 uker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...