Talker Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Har nettopp kjøpt meg en LCD tv, som jeg tenkte jeg skulle koble PC-en opp mot. Den er HD-Klar, så jeg må ha 1360x768 eller helst 1366x768 i oppløsning. Dette da på secondary screen. Jeg har VGA tilkobling på tv'en som jeg skal bruke. Er det noen som vet om et grafikkort som oppfyller disse kravene? Det trenger IKKE å være et bra et, siden jeg nå har et 9700pro, og klarer meg med litt dårlig ytelse. Det må også være for AGP port. Alle anbefalinger tas imot! Endret 16. september 2007 av Talker Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 X1950 har 2 DVI - utganger, visstnok bra ytelse hvis du får det til å funke og aGP og er billig. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 De fleste kortene i dag, selges med to DVI utganger, og kommer med to overganger fra DVI til VGA. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Ok. Har sett litt på kort. Trur jeg bare tar et billig ett. Et Georce 7600gs agp eller noe. Men hvordan kan jeg vite at dette kan kjøre riktig oppløsning på main og helst secondary screen? Tenker da for å få nogenlunde pixelmapping på en lcd tv. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Noen som har erfaring med å kjøre en lcd tv som secondary? Med utvidet desktop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå