PatSharpX Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvilke CV-høyttalere har du hørt da? CV har jo faktisk skjerpa seg på lydkvalitet de siste årene. Selvfølgelig fins det andre høyttalere som har trøkk og spiller penere, men de koster jo gjerne mer, og hvis du ikke har veldig kresen hørsel, så funker CV fint. Mine VE-8 spiller mye penere enn noe PC-anlegg jeg har hørt i det minste, så kan da ikke være helt galt. 9520499[/snapback] Har hørt VE og CLS serien. Du nevner det med kresen hørsel osv, men hvis det ikke er så farlig kan han jo bare kjøpe dritt. Så hvis han skulle kjøpe bil hadde du tipset om Lada? Det funker jo det også om du ikke er så kresen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Mine VE-8 spiller mye penere enn noe PC-anlegg jeg har hørt i det minste, så kan da ikke være helt galt. 9520499[/snapback] Ikkje for å kritisere CV, har lite erfaring med dei, men PC-anlegg er ikkje akkurat den beste målestokken for høgtalere til stereoanlegg. Dei må vurderast opp mot utstyr i same prisklasse og med same bruksområder. CV er vel enkelt og greit eit av dei billigare alternativene på markedet? Når det gjeld "trøkk" så får du det på det meste om du kjøper kjende merker. Det viktige er å finne høgtalere og forsterker som går godt i lag så begge delar kan bli utnytta til det fulle. Skrur du opp volumet får du "trøkk" i massevis. Eg er ikkje noko fan av uttrykket, det må vel være viktigare å spele god lyd enn høg? I allefall når du får bra nok lydnivå på det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå