neadii Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg har kjøpt nod32, så da vil jeg fjerne det gamle McAfee antiviruset mitt, men når jeg går i kontrollpanel - legg til/fjern programmer og trykker endre/fjern på McAfee Uninstall Wizard så får jeg opp dette: Og når jeg trykker ja/nei så skjer dette: Jeg har også sett i mappa McAfee ligger i, det er en mappe som heter Uninst, men det er ikke noe .exe fil eller noe man kan trykke på for å avinstallere i den. Hjelp! Hvordan fjerner jeg McAfee Antivirus?! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ah, hørt om dette problemet før.. det skal være svar på det på siden til macafee Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 her har du noe " How to uninstall supported McAfee consumer products using the McAfee Consumer Products Removal tool ": http://ts.mcafeehelp.com/faq3.asp?docid=408302 lykke til Lenke til kommentar
neadii Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Takk, men det går ikke ann å laste ned det programmet ettersom at support-delen deres er nede for maintenance. :/ edit: får vente da var det samme hos en venn Endret 16. september 2007 av neadii Lenke til kommentar
neadii Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Tusen takk, gaggen, fungerte kjempebra! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Tusen takk, gaggen, fungerte kjempebra! 9513375[/snapback] dette er da bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå