Gå til innhold

Hvilket skjermkort?

Ulven

Anbefalte innlegg

Microstar MS8900/TI4800SE-TD , VGA-Card Geforce4 Ti4800SE 128MB DDR AGP Dual VGATV-Out Retail

Asus V9280/TD/P/128M/A , VGA-Card Geforce4TI4200-8X 128MB AGP TV-out DVI Retail

Aopen GF4 TI4200S 8X-DVC128(Gold) , VGA-Card Geforce 4 Ti4200S 128MB AGP TV-Out V-In Retail

Hvilket skal jeg velge, finnes det noe bedre under 2000, har ikke mer en 4x agp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, om du ikke har mer en 4x AGP, hva i [sett inn et stykt ord her] skal du da med Ti4800SE? det er jo bare et helt vanelig Ti4400 (eller var det 4600?) kort med støtte for AGP 8x..

ville gått for Asus sitt om jeg var deg (men med 4x AGP), meget stabile og rolige kort. men om du er en über klokker ville jeg valgt et XP kort ifra POV..

Lenke til kommentar

Nei ikke via hardware, gjennom software. Hvis du scroller litt ned på HW.no så kan det leses hvordan det kan gjøres.. ;)

Velg asus sitt. Men jeg ville gått for Saffire 9700 hos komplett. Ja ok man har ikke agp8x på Hovedkortet men som folk sier det har ikke noe og si. Jeg har også bare 4x på hovekortet men er snart på vei til og hente mitt 9700 pro kort. Og det kan kjøres på agp8x. Pytt pytt kortet kan også kjøres på agp4x så det har ikke mye og si.

Dessuten har jeg lest et sted at forskjellen på HK som har agp 4x og 8x og skjermkort med 8x kjøres helt likt på pc'ene. Men du kan kanskje få 50+ poeng i 3dmark.

Og det er jo så lite at hvem bryr seg.

Lenke til kommentar
Nei ikke via hardware, gjennom software. Hvis du scroller litt ned på HW.no så kan det leses hvordan det kan gjøre.. ;)

Jeg er klar over at det kan gjøres via software, men på slapps.com så har vi gjort det via hardware (Det var det som var poenget med innlegget over). Med hardwaremetoden blir kortet som et ekte 9700, derfor du slipper å bry deg med fremtidige softwareoppdateringer som er nødvendig etterhvert som ATI endrer på driverene.

Bakdelen med å gjøre det "skikkelig" med hardware, er selvfølgelig at du da mister garantien.

Lenke til kommentar

Ja selfølgelig. Jeg mente ikke og være skarp i tonen eller som så at det virker som jeg er tøff som toget fordi jeg har mye greie på pc osv..

For det har jeg ikke, har bare hengt en del her i det siste og lest en del. Og fått en del svar fra de "tøffe" gutta som er her og poster. Så det er ikke rart man blir påvirket av alle de tøffe og harde replysene. Dette er ikke ment på en negativ reply til de "tøffe data gutta" men bare så dere er ops på det til det kommer nye folk her at det er kanskje ikke så tøft og si ja det er bare og gjøre slik og slik fordi det står det på hw.no

Hvis du kanskje hadde lest litt på siden så kanskje du hadde sluppet og spørre oss om masse dumme ting.

:D

Dette var en reminder,på at et er ikke tøft og være ny på noe som helst..

Post #150 jippiiiii!!! Endelig!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...