krest Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Hei, har planer om å skaffe meg en ny frontfanger til min Audi 80 type 89. I den anledning lurer jeg på om hvordan reglene for en slik oppgradering er. Jeg skal altså ha en annen type fanger enn den jeg har. Endret 16. september 2007 av krest Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Ingen regler.. Eller jo, det må ikke være noen skarpe kanter på den, slik at fotgjengere kan skade seg.. Endret 16. september 2007 av ReVolvolution Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 spurte om dette på biltilsynet. ny fanger skal ikke gjøre bilen bredere eller lengre enn opplyst i vognkort. Lenke til kommentar
krest Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Thx satser på en rs fanger ;D Lenke til kommentar
angelbl00d Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er påbudt med blinklys i fornten enten i hovedlykter eller i fanger, pluss du må ha skilt forran Lenke til kommentar
slobbix Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Alle disser innlegg er nok rett ja.... det er bare å handle i vei, ingen kommer til å si noe! Så å si er alle fangere som selges lovlig! Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 og hvis du skal montere grøftelys skal det være mer mindre enn 250 mm fra nederste kant på lykta til bakken. og hvis det er "detaljer" i frontfangeren, skal ikke disse være skarpere enn Radius 1,5mm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå