Neverio Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hei Jeg har lyst til å prøve Snowkiting, men jeg har ikke lyst til å punge ut med neste 2000 kr bare for å prøve det litt en helg. Jeg har en kite her hjemme på 3m2, som det er 4 liner på og den heter Magma 3.0. Det er lurer på er: Er det mulig å kjøpe slike sikkerhets stropper til å ha rundt beina og bare feste på denne kiten? Lenke til kommentar
siggii Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Sikkerhetsstropper til å ha rundt bena? Det hørtes skummelt ut. Er det trapès du mener? Dessuten syntes jeg 3m2 høres ganske lite ut. Da må det blåse MYE hvis det skal være noe spennende. Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 hai, jeg fikk svar på kite.no sitt forum der, Jeg er nybegynner, dette var den 2 sommeren jeg prøvde dette, og har blitt hekta.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå