Gå til innhold

TM Nations i Vista med nvidia grafikk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ur video card performance has not been found..a quick bench will be run.

Omtrent slik står det, + et par feilmeldinger til før man kan trykke play. Men da er det samme visa om igjen : /

 

Prøvde å kjøre som administrator uten hell...

Prøver starforcegreia nå, håper det hjelper! :)

Lenke til kommentar

Vel, nå sitter jeg med skjegget i postkassa hvis det går ann å si det nå.

Var noe galt med dataen jeg hadde sist, fikk ny, nå funker ikke det som hjalp sist! (starforce fil) :(

Har prøvd alt i denne tråden uten hell. Samme beskjed som sist også... at den ikke finner videokortet eller noe i den duren...

Lenke til kommentar

Vel. Nå har jeg lett det jeg er kar om etter å finne noen nye drivere eller hva det måtte være, fra nvidia sine hjemmesider. Men når jeg lette meg frem til den jeg skulle ha, stod det at den ikke virket med hardware :S

Prøvde autofinderen dems, da hengte maskinen seg opp, prøvd den 4 ganger, hengt seg alle gangene. Noen som har noen "kjerringråd"?

 

Legger ved bilde av beskjedene jeg får:

post-114258-1191151935_thumb.png

 

post-114258-1191151953_thumb.png

 

Er vel egentlig ikke helt sikker på om det er driveren, men..

Uansett lukker tm seg rett etter den siste beskjed..

Endret av ssf
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har samme problemet, men på meg så kommer det opp at jeg ikke har administrator rettighetene på maskinen og at jeg ikke kan spille det. :(

 

Legger med ett bilde får å vise dere.

 

 

 

 

Hva kan jeg gjøre ? :ermm:

 

 

Jeg hadde samme problemer alle snakket om her, det jeg gjorde for å få det til å funke var

Jeg trykket høgre museknapp på exe-fila i utforsker og valgte, "Kjør som administrator", og da kom ett eller anna om starforce er outdatet, så mens det vinduet fortsatt var aktiv, så kjørte jeg den oppdaterte starforce fila jeg lasta ned her i denne tråden, og voila.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...