Nektard Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) ganske lenge si jeg har posta nå...såå...her er en ny låt. Har ikke brukt så lang tid på den da Si gjerne hva dere synes http://www.speedyshare.com/535604599.html Endret 19. september 2007 av Nektard Lenke til kommentar
petterbaa Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Høres bra ut dette da =) litt tomt i førsten men hjelper når tonene og sånn kommer inn.. kanskje prøve å få inn litt mer variasjoner i bass osv og kutte opp kicken litt osv for å skape litt mer dynamikk.. hihaten kom litt for brått på io førsten, marker det litt bedre ved feks en crash når den begyner, en kick mindre rett før den starter eller flere små korte kick før den kommer osv... Tonene hørtes ganske bra ut og høres også ut som du har lekt deg en del med panning for går en del fra venstre og høyre kanal i headsettet her som høres sweet ut Men må si tone opplegget og sånt blir dratt alt for lenge uten noen reel variasjon osv, om du skal ha det så lenge må du få inn fler elementer underveis, gjøre bass og kick litt kulere med variasjon enkelte steder osv for blir litt lang tid med samme tonen om og om igjen =P Men absolutt potensiale dette asså stå på dette kan bli veldig bra om du får finpussa det litt mer og får inn litt flere elementer,noen effekter her og der osv =) gjerne bruk ett par filtere innimellom, bruk cutoff på lead når den kommer inn osv for å gi litt mer driv i låta =) Lykke til Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Høres bra ut dette da =) litt tomt i førsten men hjelper når tonene og sånn kommer inn.. kanskje prøve å få inn litt mer variasjoner i bass osv og kutte opp kicken litt osv for å skape litt mer dynamikk.. hihaten kom litt for brått på io førsten, marker det litt bedre ved feks en crash når den begyner, en kick mindre rett før den starter eller flere små korte kick før den kommer osv... Tonene hørtes ganske bra ut og høres også ut som du har lekt deg en del med panning for går en del fra venstre og høyre kanal i headsettet her som høres sweet ut Men må si tone opplegget og sånt blir dratt alt for lenge uten noen reel variasjon osv, om du skal ha det så lenge må du få inn fler elementer underveis, gjøre bass og kick litt kulere med variasjon enkelte steder osv for blir litt lang tid med samme tonen om og om igjen =P Men absolutt potensiale dette asså stå på dette kan bli veldig bra om du får finpussa det litt mer og får inn litt flere elementer,noen effekter her og der osv =) gjerne bruk ett par filtere innimellom, bruk cutoff på lead når den kommer inn osv for å gi litt mer driv i låta =) Lykke til 9538585[/snapback] Heey...tusen takk for tilbakemeldingen;) Jeg tar dette til meg ja:D brukte litt for kort tid på dette...og er enig at jeg drar det litt for langt! Endret 21. september 2007 av Nektard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå