Sanux Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) hei, jeg sliter litt med og finne ut av om det er nødvendig med en Recovery Cd/Dvd, eller om jeg kan trykke på feks. f10 og få opp recovery menyen.. jeg har allerde prøvd og trykke F10 og alt +F10 under oppstart, men ingenting funker... jeg vet jeg har den recovery partisjonen fortsatt på harddisken og etter ha lest en god del poster på google søk så forstår jeg det rett at man ikke trenger en recovery cd, men bare å trykke den magiske knappen. har en Acer Aspire 5720g forresten takker for all hjelp! EDIT: har også lastet ned eRecovery osv men når jeg prøver og gå inn på programmet så går det fort inn og ut av det Endret 16. september 2007 av SaNux Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 hei, jeg sliter litt med og finne ut av om det er nødvendig med en Recovery Cd/Dvd, eller om jeg kan trykke på feks. f10 og få opp recovery menyen.. jeg har allerde prøvd og trykke F10 og alt +F10 under oppstart, men ingenting funker... jeg vet jeg har den recovery partisjonen fortsatt på harddisken og etter ha lest en god del poster på google søk så forstår jeg det rett at man ikke trenger en recovery cd, men bare å trykke den magiske knappen. har en Acer Aspire 5720g forresten takker for all hjelp! EDIT: har også lastet ned eRecovery osv men når jeg prøver og gå inn på programmet så går det fort inn og ut av det 9507290[/snapback] Hei,det skal være å trykke på Alt + F10 før Windows begynner å laste. Men vil absolutt anbefale å brenne ut recovery-CD i tilfelle harddisken kræsjer... Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 nettopp det som er problemet.. det skjer intet når jeg trykker alt + F10! glemte og nevne at jeg formaterte vista (C:) og installerte XP... har det noe og si? jeg vet at partisjonen med recovery tinga er der enda. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 trykk noe annet en f10 eller alt, trykk alle "f" knappene øverst inkludert esc Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) er det ikke alt+f10 for acer pcene som er "standard" ? men skal prøve "alle" knapper EDIT: da har "alle" knappene blitt testa ut 2 ganger uten resultat booter fortsatt opp XP som normalt... Endret 16. september 2007 av SaNux Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 trykk noe annet en f10 eller alt, trykk alle "f" knappene øverst inkludert esc 9507609[/snapback] Hvorfor det ? Alt + F10 er kombinasjonen til recovery-funksjonen. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 men spm er her... må jeg ha en recovery CD i cd/Dvd rommen mens jeg starter opp og når jeg trykker alt+f10 :/ Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) da har jeg muligens fått tak i en Vista Home Basic CD og lurer på om det er slik at jeg kan bruke min activation key som er under PC-en når jeg installerer på nytt? er det også slik at alle vista CD-er egentlig er alle versjoner men kommer ann på din "Cd-key"? takker igjen for svar EDIT: jeg har da opprinnelig vista home premium på PC-en glemte og skrive det Endret 18. september 2007 av SaNux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå