eUnaas Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg har problemer med blåskjerm og den pakka. Nå tenkte jeg å prøve å "repare" windows instalasjonen ved hjelp av Windows CD-en. Jeg booter fra cd, trykker E på den blå menyen. Så kommer problemet, jeg får opp ett slags DOS bilde og de spør om hvilken Windows instasallasjon jeg vil logge meg på. 1: C:\Windows Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Er det E du skal trykke? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Har rykket E, er nå i neste valg/bilde/i dos/svart bakgrun/ Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Er du sikker på det er E for reparer installert XP versjon? Jeg trodde det var R jeg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hvis det bare er et alternativ å velge mellom, så er dt jo åpenbart hva du må gjøre XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå