Lakus Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 I en tråd om Xbox 360 Elite sin HDMI utgang ^^ Hva er fordelen med HDMI utgang? Hva kan man f.eks. koble til her? DVD spiller? Det har man jo allerede i xboxen fra før.. Satt og humra litt for meg selv her. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Vel, bruker sier jo selv at det er en "utgang", og motsier derfor seg selv. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 HJahaHHAHH! Steike! Den var bra. Men det er jo ikke FRYKTELIG mange som har flatskjermstv'er med HDMI inngang... Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 I en tråd om Xbox 360 Elite sin HDMI utgang ^^Hva er fordelen med HDMI utgang? Hva kan man f.eks. koble til her? DVD spiller? Det har man jo allerede i xboxen fra før.. Satt og humra litt for meg selv her. 9507202[/snapback] haha, genialt, så mange som ikke veit hva de snakker om ;D Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Deimos: Det kalles "future proofing" haha, litt morsomt... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva er dette? Skjønner ikke dritten. Får late som jeg gjør det da. HAHAHAHAH DETTE VAR BRA :D:D Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva er dette? Skjønner ikke dritten. Får late som jeg gjør det da. 9514106[/snapback] Eller som man sier på nettet: LOL Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Hva er dette? Skjønner ikke dritten. Får late som jeg gjør det da. HAHAHAHAH DETTE VAR BRA :D:D 9514106[/snapback] funker sikkert og koble til en DVD spiller til en HDMI utgang .¨ Lo bra av den...genialt hvor kort folk tenker tiltider.. Endret 17. september 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Joney Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) HJahaHHAHH! Steike! Den var bra.Men det er jo ikke FRYKTELIG mange som har flatskjermstv'er med HDMI inngang... 9513957[/snapback] Rettelse, omtrent alle nye LCD og Plasma TV'er selges med HDMI inngang. HDMI er det beste, så jeg ser ingen grunn til at noen skulle kjøpe en TV uten denne inngangen idag, med mindre de faller under for et eller annet salgstriks fra expert eller noe.. edit: leif er det mulig ffs Endret 21. september 2007 av Joney Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 HJahaHHAHH! Steike! Den var bra.Men det er jo ikke FRYKTELIG mange som har flatskjermstv'er med HDMI inngang... 9513957[/snapback] Rettelse, omtrent alle nye LCD og Plasma TV'er selges med HDMI utgang. HDMI er det beste, så jeg ser ingen grunn til at noen skulle kjøpe en TV uten denne utgangen idag, med mindre de faller under for et eller annet salgstriks fra expert eller noe.. edit: leif 9538098[/snapback] Ja alle har det nesten. INNGANG (du skriver utgang). Men når noen rikinger back in 2003 eller lavere kjøpte seg Plasma (da plasma var tingen) så hadde jo ikke HDMI ingangen kommet ut. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Haha, lo av den jeg og :!: Lenke til kommentar
Zoxc Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Men når noen rikinger back in 2003 eller lavere kjøpte seg Plasma (da plasma var tingen) så hadde jo ikke HDMI ingangen kommet ut. 9539593[/snapback] DVI da Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Vel, bruker sier jo selv at det er en "utgang", og motsier derfor seg selv. minner om en kompis av meg.. Han har et ganske heavy lydkort. Det har tilogmed mic-utgang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå