Gå til innhold

Kjøling til 8800 GTX!

anders!

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger virkelig hjelp med kjøling til mitt 8800GTX kort. Jeg har ikke noe vannkjøling så det er uaktuelt. Vet at det ikke er så mange kjølere til disse kortene men har da hørt om noen. Så da er det bare å komme med anbefalinger! Jo en ting. Er det mulig å få kjøpt seperat vannkjøling, kun til GPU? Ser at ASUS har det på et av kortene sine! Det hadde vært flott! Pris er ikke så farlig :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for raskt svar. Jeg har satt vifta på 100% men er interessert i en ny kjøler så det blir det! Kan du sende en link til den kjøleren The Ghost?

Edit: https://prisguiden.no/product.php?product_id=71148 Behøver denne å kobles til et vannkjølingssett eller er den helt ekstern og trenger ikke noe tilkobling? Er helt grønn på dette området :blush:

Endret av AndersdD
Lenke til kommentar

Har ombestemt meg. Etter å ha lest en del reviews har jeg funnet ut at en ny kjøler tar STOR plass og at vannkjøling kun på GPU kanskje ikke er akkurat det riktige. Jeg venter på et til GTX skjermkort som kommer om noen dager så jeg bestilte meg to vifter som jeg skal plassere ved GPUene. Burde de trekke ut den varme luften eller blpse inn kald eller en til hver av oppgavene?:p Takk for hjelpen The Ghost du var til stor hjelp! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...