Gå til innhold

owned...


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis dette er humor er b|real en skrudd fyr.

 

husker du hadde "shave the pussy" også

 

har 2 kattunger selv.

 

dust

 

FFS! :evil:

 

Den der "holier-than-thou" holdningen din går meg på nervene! Ha litt humor da!

 

Bare så du vet det er katter verdens verste skadedyr, over kakkerlakken [Fakta]. Så stfu med den dyrebeskytelses holdingen der!

 

Dette er et humor forum, så smil og vær glad, som meg :D :wink:

Lenke til kommentar
Bare så du vet det er katter verdens verste skadedyr, over kakkerlakken [Fakta].

 

tull! Virker som "fakta" The Sun kunne skrevet. Kan like godt påstå at menneskene er verdens verste skadedyr, og det kan "dokumenteres"

 

Kan ikke si at bildet fikk meg til å le spesielt, hvorvidt det kommer av at jeg er veldig glad i dyr eller bare synes det var dårlig humor er vanskelig å si.

 

Dette er et humor forum, så smil og vær glad, som meg:

 

Sant, men det må være lov å reagere (om enn på en annen måte enn å kalle folk dust og si at de ikke har noe liv utenom forumet) på innlegg som du finner upassende. Ville bildet av folka som hoppa ut av WTC vært humor 12. september 2001?

Lenke til kommentar

Jepp, ville nok mene at vi er verdens verste skade dyr, men vi anser oss vel ikke som dyr, selv om det er det vi er. Ingen ødelegger mer enn oss :yes:

 

For litt siden når jeg var på en lokal bar, så kom en jente jeg gikk på ungdomsskole bort til meg og sa: "Jeg vet du har drept katten min!"

Jeg: Hæ?

hun: Ja, du drepte den med softgun og la den i postkassa mi!

Jeg: Hva er det du snakker om?

Hun: Ja, du og 'en venn'

Jeg: 1, jeg har ikke drept katten din, 2, jeg ville mene det skulle bra gjøres å drepe en katt med softgun og 3, jeg visste ikke at du hadde en katt, og jeg bryr meg lite.

 

Hun tror fremdeles jeg drepte katten hennes...

Hvor hun har det fra, det er over min fatteevne.

Litt morro å tenke på at en eller annen småsprø person faktisk må ha drept katten og putta den i postkassa :lol:

 

Er det uetisk å barbere hunder? Jeg mener, om sommeren, en vanlig hund står bundet foran butikken, er det da galt av meg å barbere den?

De barberer jo pudler. Bare tenkt litt på det der i det siste.

 

I er Terrorsjef i russetia! :evil:

Lenke til kommentar
hvis dette er humor er b|real en skrudd fyr.

husker du hadde "shave the pussy" også

har 2 kattunger selv.

dust

Hva som er humor og hva som ikke er er opp til hver og en å bestemme.

Liker du det ikke så...don't care...

Eg heller syns ikke den var morsomt, men som du sier så er det opp til hver og en å avgjøre om du liker den eller ikke.

brukernavnet:

Er ikke dermed sikker at B|Real er en skrudd fyr fordi han syns den var morsom, han kan være meget glad i dyr han og. Eller kan han? :lol:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...