Gå til innhold

Problemer med temaer - N73

Oddern82

Anbefalte innlegg

Halois!

Har hatt litt problemer med temaer på min N73, etter at jeg byttet minnekort.. Hadde en hel del temaer jeg kunne tenkt meg å innstallere igjen, så når jeg endelig satte meg ned for å legge inn, fikk jeg opp en beskjed hvor det stod "kunne ikke innstallere tema". Noen som har noen som helst idè på hvorfor det er sånn? Jeg fikk innstallert de på det forrige minnekortet mitt.. Prøvde å bytte minnekort igjen, for å avinstallere de, for å prøve på nytt, men det var lite suksess å hente der.. Fikk heller ikke innstallert noen andre temaer på det forrige kortet, etter at jeg byttet..

Får heller ikke avinnstallert temaer som ble lagt inn på det nye minnekortet, så nå skjønner jeg fint lite av det..

EDIT: Finner heller ikke de innstallerte temaene på PC-en..

Håper på at noen har noen svar som kan hjelpe meg!

Mvh

Oddern

Endret av Oddern82
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Halois!

Har hatt litt problemer med temaer på min N73, .... , fikk jeg opp en beskjed hvor det stod "kunne ikke innstallere tema".

9507161[/snapback]

Hva var feilmeldingen helt nøyaktig?

Hvis feilmld er at det er sertifikatfeil kan du finne svaret i OSS (Ofte spurte spørsmål)

Et annet kjent problem er at de er "gått ut på dato". Da hjelper det å endre datoen på mobilen.

Lenke til kommentar
Halois!

Har hatt litt problemer med temaer på min N73, .... , fikk jeg opp en beskjed hvor det stod "kunne ikke innstallere tema".

9507161[/snapback]

Hva var feilmeldingen helt nøyaktig?

Hvis feilmld er at det er sertifikatfeil kan du finne svaret i OSS (Ofte spurte spørsmål)

Et annet kjent problem er at de er "gått ut på dato". Da hjelper det å endre datoen på mobilen.

9510006[/snapback]

Det som står der er "Kunne ikke innstallere" Det er alt..

Lenke til kommentar

Da er jeg redd du ikke får reinstallert disse før du evnt. formatterer telefonminnet dessverre...

Dette er et kjent bug i OS'et til v9.x.

Installerer du temaer på minnekort, for deretter å avinstallere, så får du ikke reinstallert disse igjen p.g.a. en loggfil i C:/Private (eller en annen beskyttet mappe).

Denne kan logge et visst antall temaer (ca. 8 stk.).

Installerer du flere temaer enn dette blir loggen slettet, og det blir umulig å av-/reinstallere temaet.

Det finnes imidlertid en måte å få opprettet/lurt dette på, men det er en møysommelig prossess...

Akkurat fremgangsmåten på dette kan jeg ikke begi meg ut på å gjengi, da jeg ikke har testet dette selv.

Men vet du blir nødt til å ta ibruk programmet Unsis.

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar

Jeg har et noe lignende problem, men da på internminnet (ikke minnekort).

Jeg kan ikke slette et tema, selv ikke de som jeg selv har lagt inn. Det går ikke ann å slette de forhåndsinstallerte temaene (det vet jeg). Men for å komme til poenget: Man skal jo kunne trykke på "C" når man skal slette noe, right?

Det funker ikke her, det skjer ingenting da. Kan det være en sperre som Netcom har lagt inn? :)

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...