Gjest Gjest 18 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Igår var jeg på fest og der traff jeg ei jente jeg ikke kjente fra før av. Det tok ca 10 min fra vi traff hverandre til vi begynte med klining. Først kysset jeg henne litt på side av leppene og sekunder etterpå lente vi oss fram og satt i gang skikkelig "kraftig tungekyss". Etter en stund begynte vi med berøring og sånt, hun hadde ikke noe imot at jeg tok hånda i trusa og masserte henne rundt klitoris. Vi danset osv....så traff hun venninene sine også danset vi videre, da festen nærmet seg slutten gikk hun og venninene på toalett, da hun kom ut gikk hun rett forbi meg uten å sei et ord og der forsvant de. Hva er det med jenter? Jeg fikk inntrykk av at hun hadde lyst på sex(ihvertfall oral), men så stakk hun bare? Syns dere jeg bør ta kontakt med hun i ettertid gjennom internett? Var jo så dum og glemte å spør om tlf. Hilsen Forvirrende mann 18 Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kanskje hun ble usikker, ombestemte seg og syntes det gikk for fort. Dere hadde jo tross alt ikke møttes før.. Det betyr jo ikke nødvendigvis at hun ikke likte deg, men hun bel kanskje nervøs da Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kanskje hu bare var interessert i litt fylleroting Lenke til kommentar
SaintIda Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kanskje hu bare var interessert i litt fylleroting 9508483[/snapback] Nettopp De fleste er vel kanskje det når de begynner å rote med ukjente i fylla Lenke til kommentar
Gjest Gjest 18 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kanskje hu bare var interessert i litt fylleroting 9508483[/snapback] Nettopp De fleste er vel kanskje det når de begynner å rote med ukjente i fylla 9510334[/snapback] Jeg er helt sikker på hun var edru. Søren det som forvirrer meg Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hu gikk inn på badet sammen med venninnene sine, de sa sikkert at du ikke var noe å spare på eller noe sånt dumt. Jenter er så dumme, kan godt hende at hu likte deg men at hu ikke turte å gjøre noe mer siden venninnene hennes kanskje ikke likte deg. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 kanskje hun bare var billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå