Toska92 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Hvilket av desse kommer du til å kjøpe? -Call Of Duty 4: Modern Warfare -Battlefield: Bad Company -Begge -Ingen av de (hadde vært kult med en poll her, Hint Hint Admins) Endret 16. september 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Værtfall BF:BC er litt usikker på COB4 Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kommer nok til å smykke meg med begge tittlene! COD4 kommer til å bli ett kjempe spill, det samme gjør Battlefield "tror jeg" Håper vi får se en demo eller beta av dette spillet også! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Siden det kommer så mange andre bra spill før jul, så har jeg bare penger til ett av spillene. Derfor håper jeg på demoer nærmere lansering ja;D men jeg må si at akkurat nå, frister Battlefield mest. Endret 16. september 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Blir nok begge tenker jeg. Men akkurat nå er CoD4 høyest på lista pga den fantastiske betaen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 COD4 er fantastisk, uten tvil et bombesikkert kjøp. Får se mer an på Battlefield: Bad Company. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ifølge Call of Duty 4 Betaen så blir dette klart ett av de bedre mutliplayerspille som er kommet på en del år. Bad Company har jeg en liten tanke om at man kan bli litt lei... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Mja, vi får se. Har jo ikke sett en noe som helst MP-footage av BC, så har jo lite å gå ut ifra. COD4 går nok mest sannsynlig av med seieren hos meg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Skal vertfall ha Call of Duty 4 Muligens Battlefild BC, men vill helst ha en demo eller noe av det først før eg kjøper det. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ifølge Call of Duty 4 Betaen så blir dette klart ett av de bedre mutliplayerspille som er kommet på en del år. Bad Company har jeg en liten tanke om at man kan bli litt lei... 9507625[/snapback] w00t? Lei? Og du blir ikke litt smålei av å gjøre det samme hele tiden i CoD4? Battlefield har større variasjon: Choppers, tanks, jets osv. Men så har jeg 1100 spilletimer med BF2 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kjøper helt sikkert COD4, er litt usikker på BBC. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Crysis! Denne tråden kommer til å bli en syk telletråd, noe som moderatorene ikke liker... Endret 16. september 2007 av Selvin Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det blir nok Cod 4 på meg ut ifra demoen.... Har ikke så mye penger vettu Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 utifra filmer jeg har sett så blir det vel COD4. Er ganske greie priser på PC-spill også nå! 400kr for forhåndsbesilling er ikke galt. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 offtopic: Og high end PC-er er ikke billigt for å ha crysis på aller høyeste grafikk, men grafikk er ikke alt Mitt valg er klart Call Of Duty 4, fordi jeg er singleplayergalen Call of duty 4 ser mye mer nyskapende ut enn Battlefield og Crysis Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 COD4 ftw! Er litt skeptisk til Battlefield:BC, men det kan jo bli bra, selv om jeg egentlig misliker Battlefield-serien generelt sett Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 offtopic: Og high end PC-er er ikke billigt for å ha crysis på aller høyeste grafikk, men grafikk er ikke alt Mitt valg er klart Call Of Duty 4, fordi jeg er singleplayergalen Call of duty 4 ser mye mer nyskapende ut enn Battlefield og Crysis 9508897[/snapback] På hvilken måte ser call of duty mer nyskapende ut enn Bad Company? Kan du ødelegge hva du vil i CoD4? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Skal vertfall ha Call of Duty 4 Muligens Battlefild BC, men vill helst ha en demo eller noe av det først før eg kjøper det. 9507922[/snapback] Enig! Lenke til kommentar
Kjøleskapmannen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jeg holder meg til ett Battlefield spill og det er BF2 Så jeg kommer nok til å kjøpe CoD 4 ja Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 offtopic: Og high end PC-er er ikke billigt for å ha crysis på aller høyeste grafikk, men grafikk er ikke alt Mitt valg er klart Call Of Duty 4, fordi jeg er singleplayergalen Call of duty 4 ser mye mer nyskapende ut enn Battlefield og Crysis 9508897[/snapback] På hvilken måte ser call of duty mer nyskapende ut enn Bad Company? Kan du ødelegge hva du vil i CoD4? 9509155[/snapback] Du kan vertfall skyte vekk cover og skyte folk igjennom vegger, noe som jeg synes er konge å få det med i COD4. Og pluss Cod4 har sikkert mye mer avansert historie enn bfbc, noe som jeg setter veldig høyt på lista mi Men kjøper ikke ett spill bare fordi du kan ødelegge hus da Viss Battlefield får bedre singleplayerdel enn modern combat, så blir det kansje kjøpt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå