oyslyb Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg har lastet ned Nimo Codec. når jeg har instalert den får jeg opp fimene jeg skal se... men bildene henger igjen og i løpet av kort tid er skjærmen ful av "grafs"... er det en feil i codec pakken ?? :o Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 hvis du leste litt nøyere mener jeg det står at man ikke må installere den hvis man ikke har "ett-eller-annet-skjermkort" eller.no Lenke til kommentar
oyslyb Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Gjaldt visse deler av Pakken... DIVx Driveren skulle jo "teoretisk" fungere på alle marskiner og alle skjærm kort Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hatt litt probz med den pakken selv. Så jeg la inn DivX codecen separat, fra dens egen installer, og da funka det fint Lenke til kommentar
vegge Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Installér en skikkelig XviD-kodek. Den som følger med Nimo bare ødelegger. Eller kanskje det er hele Nimo som fucker opp. Selv avinstallerte jeg hele pakka og la inn noe annet.. ehh. Søk i forumet så blir det tipset om hvilke kodeker man trenger for å få alt til å fungere. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Installér en skikkelig XviD-kodek. Den som følger med Nimo bare ødelegger. Eller kanskje det er hele Nimo som fucker opp. Selv avinstallerte jeg hele pakka og la inn noe annet.. ehh. Søk i forumet så blir det tipset om hvilke kodeker man trenger for å få alt til å fungere. ffdshow er en fin ting å ta en nærmere titt på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå