Gå til innhold

Kjøp av full Xbox 360 rigg

soppehuet

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg xbox 360 elite, HD Tv og hjemmekino, Tenkte på denne tven http://www.hjemmekino.no/database/tvinfo.aspx?katalognr=484

,er den grei?

Jeg har et rom på 11 kvadratmeter så jeg vil også ha et lite ok 5.1 anlegg som jeg skal koble opp digitalt, er dette ok? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333149

Er det noe dere vil si eller tilføye/bytte ut med, så takker jeg for svar.

Mvh. Soppehuet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville valgt denne Tv'en, Samsung 40M87

Den har fått strålende kritikker fra både kjøpere og anmeldere, og er nok en av de beste i prisklassen.

Den er også både billigere og litt større enn den du viser til.

Hvis du absolutt skal ha HDMI på forsterkeren din vil jeg anbefale og legge penger i en skikkelig forsterker som gjør det ordentlig.

Lenke til kommentar
Og når jeg først er igang med å grave og spørre, hvordan får man Sorround på premium/core?

Først og fremst så trenger du en surround forsterker, og høyttalere selvfølgelig.

Så trekker du bare en liten optisk lykabel fra Xboxen og ned til forsterken, og thats it!

EDIT: Ser at Tomtruck posta før meg, men lar mitt innlegg stå. Og for all del, ikek bruk så mye penger på en optisk kabel som den han linket til!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Dette svaret fikk jeg av DanielL da jeg lurte på ca det samme ;)

Eller hvis du er ute etter skikkelige høyttalere så har du jo dette alternativet:

Dynavoice F-6

Med disse bak(alternativt de samme som foran, men kanskje vanskelig med størrelse på rommet):

Dynavoice S-4

Og denne centeren:

Dynavoice C-4

Så ville nok denne gjort jobben fint som forsterker:

Pioneer VSX-416-K

Med andre ord et godt fungerende anlegg til ca 4000.

Men vil si som det sikkert sier tusen ganger her inne og andre steder, det smarteste er å starte med fronter og forsterker og så jobbe seg bakover.

På den måten får man langt mer ut av pengene.

Lenke til kommentar

ooo, clickies! :)

så du/DanielL mener at jeg skal ha Pioneer VSX-416-K forsterker, Dynavoice C-4 center, Dynavoice F-6 foran venstre/høyre og Dynavoice S-4 bak? Ser ikke værst ut og blir vel nokså god lyd til en BILLIG penge:):):)

Endret av soppehuet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...