Venerable Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 På sider som youtube, googlevideo, toxicshock, movies for the masses etc. får jeg ofte problemer med å spille av videoene. En dag kan det funke perfekt på alle sidene. Mens en annen dag så stopper dem bare, men jeg forstår ikke hva som får PC-en til å oppføre seg slik. Filmene bare fyrser, selv om streken (Den som markerer hvor mye av videoen som er lastet ned) fortsetter å stige. Jeg kan ikke se noen sammenheng med når filmene henger seg opp. Og Adobe Flash Player har vært reinstallert flere ganger uten effekt. Noen som vet hva dette kommer av? Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hvilken nettleser er det du bruker?? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Problemet har oppstått i både IE, Opera og FX. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Gå inn på Adobe sine side og last ned Shockwave og Flash player og sjå om det hjelper du kan og oppdater java på PC-en din her JAVA Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Takk. Får håpe det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå