gjgjgjtytyty Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Woohoo, da har jeg misforstått ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Velkommen til G-streng arenaen, dere kan fortsette diskusjonen her, dere ble veiledet fra denne tråden. (Bump, for å vekke tråden til live) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Gstreng på gutter? Hvor skal verktøykassa plasseres? Tenk deg en rørlegger med gstreng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Bruker rørleggere undertøy? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 G-streng er veldig teasing, og eg syns det ser bra ut om det er det som er meininga. Dermed blir det ein homseting uansett, iallefall for min del. Hadde vore frykteleg frustrerande for meg å sjå ein heterofil mann med g-streng. Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hahahaha! Er TS seriøs? Er det noen her inne som faktisk bruker/har prøvd å bruke string som tør stå frem? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Nope, men jeg har i mine yngre år dratt bokseren opp slik det blir tilnærmet det samme - om det teller? :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hahahaha! Er TS seriøs? Er det noen her inne som faktisk bruker/har prøvd å bruke string som tør stå frem? Jeg har prøvd å bruke g-string. Både for menn og for kvinner. No biggie. Maks ukomfortabelt plagg. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Hahahaha! Er TS seriøs? Er det noen her inne som faktisk bruker/har prøvd å bruke string som tør stå frem? Jeg har prøvd å bruke g-string. Både for menn og for kvinner. No biggie. Maks ukomfortabelt plagg. Hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kjøpte ikke, fikk i gave av minstesøss. Herrestringen fikk jeg av en kompis. Gudene vet hvor han kjøpte den. Var sånn spøkefull julegave. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg synes G-streng er lite stilig på både kvinner og menn. Selvfølgelig kan damer være sexy med G-streng på, men det er egentlig ikke på grunn av G-strengen. Hm, vet gutter hva hensikten med g-streng er? ;p Er det en hemmelighet, eller har du tenkt til å dele fasiten din med oss? Lenke til kommentar
knuttis Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg synes G-streng er lite stilig på både kvinner og menn. Selvfølgelig kan damer være sexy med G-streng på, men det er egentlig ikke på grunn av G-strengen. Hm, vet gutter hva hensikten med g-streng er? ;p Er det en hemmelighet, eller har du tenkt til å dele fasiten din med oss? Sånn at man ikke skal få sånn trusesøm under enkelte plagg? Mye finere med en hel rompe, enn en delt i to. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Må man ha tanntråd i rompa for at ikke trusesøm skal vises? Lenke til kommentar
knuttis Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Må man ha tanntråd i rompa for at ikke trusesøm skal vises? Jeg er ikke sikker men. Hvis man bruker en vanlig truse vil denne gå tversover rompeballen din og dele den. Du kan derfor bruke G-streng som ligger under sømmen til buksa, eller hot pants som legger seg under rumpe ballen, eller boxer som de fleste foretrekker. Boxere vet jeg ikke om det blir noe truse søm av XD Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Tror vi trenger å konsultere et jenteorakel på dette. Lenke til kommentar
Ulvikabekær Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Je er gutt. Bruket ofte gstren og string. Syns det er veldig behaglig. Bruker av og til en søt bh om jeg føler for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg