Datasmurf Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Evt. I'm here and I want to rid my self of old habits and try something new and refreshing and I don't care if people think I'm gay or not. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg kommer til å få mareritt av String-Emil, desidert noe av det sykeste jeg har sett. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 det er nasty, ikke plass til utstyret heller:P Lenke til kommentar
Qookers Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ja, hvor skal man gjøre av utstyret? G-streng på gutter er BARE ekkelt! Bevis: http://www.string-emil.de/ ... Men på jenter derimot Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 G-streng på gutter er jo.. En smakssak. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 G-streng på gutter er jo.. En smakssak. Og noen liker det og andre ikke. Blir jo det samme som boxer på jenter- altså gutter/jenter bytter plagg. Om man skal si det slik noen sier, g-streng er ekkelt på gutter, er boxer ekkelt på jenter. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Smaken er som baken. Spesielt i dette tilfellet. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Menn i G-streng er usj! Begrunnelse? Bedre med det- enn med bare en dårlig kommentar Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 G-streng på gutter er jo.. En smakssak. Og noen liker det og andre ikke. Blir jo det samme som boxer på jenter- altså gutter/jenter bytter plagg. Om man skal si det slik noen sier, g-streng er ekkelt på gutter, er boxer ekkelt på jenter. couldn't agree more Lenke til kommentar
Karinaaa Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Gutter i g-streng er turn-off! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Gutter i g-streng er turn-off! Hva med jenter i boxer? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 So lenge eg slepp å sjå gutar i g-streng, kan dei som vil berre gå i det. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg synes personlig at det krydrer hverdagen min med noen som jeg kjenner i baken når jeg beveger meg, det er også ganske opphissende noen ganger. Men jeg har det gjerne under boxeren slik at det ikke skal synes. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Samtale mellom 2 menn i garderoben: - Når begynte du å gå med stringtruse a? - Siden kona fant en i bilen.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endelig fikk jeg brukt den vitsen på ett fornuftig sted :!: Men en gutt med g-streng? nei takk.. Endret 15. april 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Crossdressing er en ting veldig få gjenkjenner som et tegn på likestilling, og jeg er faktisk direkte sjokkert her. Gutter i skjørt og g-streng er fyfy, men jenter med boxer og bukse er helt ålreit? Jaja, det er fascinerende å se menneskers reaksjon på dette på nært hold, da jeg ikke levde på 50-tallet heller. Jeg håper dypt og inderlig at det blir mer og mer normalt for gutter å bruke skjørt og g-streng slik at det blir like normalt som jenter i bukse. For jenter i bukse er i utgangspunktet crossdressing det og. Tygg litt på den. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Den tok jeg ikke. Tror ikke nødvendigvis folk ikke liker det fordi det er en jenteting. Flertallet sier vel nei til gutter i string fordi det ser stygt ut. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Den tok jeg ikke. Du hadde kanskje skjønt den bedre om jeg hadde brukt "stringtruse" istedet? tror kanskje det er jeg som skrev feil :!: Skjønner du den nå etter jeg har forandret den? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Åååja! Haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg