Datasmurf Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Nei, vanlig 50ccm scooter med en toppfart på ca 40 på flata, rundt 20 i oppoverbakker og maks 80 i nedoverbakker Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Noen andre som har noen formeninger? Lenke til kommentar
Oly Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ser at mange temaer som går ut på at menn eksperimenterer med ting som lenge har vært akseptert for damer, ender opp med et stort homostempel i pannen på vedkommende. Jeg skal inrømme at jeg også var slik da jeg var yngre, men årene går fort. For meg virker det som om "badetruser" er uakseptert blant dagens unge, mens menn på 40+ ofte vandrer rundt med slike på strendene. Mannfolk i g-streng er nok sterk kost, ettersom dette sannsynligvis er svært uvanlig. Motene forandrer seg, og kanskje om 20 år går alle mannfolk rundt med g-strenger på badestrendene. Da er dette mer akseptert, ettersom skillene mellom mote og stil blant begge kjønn blir stagig mindre. Kvinnfolkene går ikke lenger i BH på strendene, og begge kjønn går kun i g-streng :!: Selv synes jeg ikke stort om gutter i g-streng, for dette er for meg en altfor sterk kost. Ser for meg en feit 40 åring med g-streng vandre rundt på en badestrand med tenårings-jenter, og g-strengen "tilfeldigvis" sklir ut til sides slik at utstyret hans blottest. Har ikke prøvd g-streng, men hadde sikkert vært morsomt å kjent hvordan det føles å ha på. Har mine tvil til at det vil være særlig behagelig. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ser at mange temaer som går ut på at menn eksperimenterer med ting som lenge har vært akseptert for damer, ender opp med et stort homostempel i pannen på vedkommende. Jeg skal inrømme at jeg også var slik da jeg var yngre, men årene går fort. For meg virker det som om "badetruser" er uakseptert blant dagens unge, mens menn på 40+ ofte vandrer rundt med slike på strendene. Mannfolk i g-streng er nok sterk kost, ettersom dette sannsynligvis er svært uvanlig. Motene forandrer seg, og kanskje om 20 år går alle mannfolk rundt med g-strenger på badestrendene. Da er dette mer akseptert, ettersom skillene mellom mote og stil blant begge kjønn blir stagig mindre. Kvinnfolkene går ikke lenger i BH på strendene, og begge kjønn går kun i g-streng :!: Selv synes jeg ikke stort om gutter i g-streng, for dette er for meg en altfor sterk kost. Ser for meg en feit 40 åring med g-streng vandre rundt på en badestrand med tenårings-jenter, og g-strengen "tilfeldigvis" sklir ut til sides slik at utstyret hans blottest. Har ikke prøvd g-streng, men hadde sikkert vært morsomt å kjent hvordan det føles å ha på. Har mine tvil til at det vil være særlig behagelig. Du har mange gode poeng der. Godt mulig at moten snur og at det er hipp som happ hvem som går med g-streng. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det er hot, hvis gutten er hot. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det er hot, hvis gutten er hot. Anntar at du er jente med det utsagnet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hvis Bundy var jente, ville det vært hawt. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Tror ikke jeg hadde tenkt så mye over det om det var en strandløve av en greker som sprada rundt i en string, da jeg er vant til at grekere somoftest går rundt i minimale saker uansett (i allefall badevaktene). Hadde det derimot vært en pedosvenske med navn Göran som ristet på den likbleike hemoroide-svansen foran alle småguttene på stranda hadde jeg nok i allefall tenkt "å fydda". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det er hot, hvis gutten er hot. Anntar at du er jente med det utsagnet? Jeg er biseksuell. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Men altså ærlig talt; Hvor skal man gjøre av "utstyret" hvis man bruker g-streng!? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 g-string for menn har så vidt jeg vet en hendig "pose" for balla etc. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Men altså ærlig talt; Hvor skal man gjøre av "utstyret" hvis man bruker g-streng!? Man legger det enten til høyre eller venstre siden, slik at det henger og dingler i fri luft Neida, bare tuller litt jeg. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 g-streng på gutter ser usælt ut......maks gay :!: Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Men altså ærlig talt; Hvor skal man gjøre av "utstyret" hvis man bruker g-streng!? Har nok grei plass til dette, selv om det er g-streng. Er jo ikke like liten som jentene sin da. Lenke til kommentar
Beli Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nei takk sier jeg da. Det blir for femi og menna skal være mann. Det er ikke opphissende for jenter så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg ser ikke noen problemer i at menn vil gå rundt i g-streng, da det sikkert kan være komfortabelt i noens øyne. Men personlig så er ikke dette noe jeg kommer til å vandre rundt i. Lenke til kommentar
Booyaka619 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hmmm nei takk... *spy* Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Finnes det virkelig gutter som bruker g-streng? Herregud. Der røyk nattesøvnen. Lenke til kommentar
leatherboy Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 En får faktisk en del behagelige strings til gutter å.Har prøvd men ikke noe å rope hurra for heeh Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 gstreng på gutter skriker: im here and im queer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg