alexkl Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Er dette lekkert? Passer dette undertøysplagget på en gutt? 9527670[/snapback] Kan ikke si det så bra ut akkurat nei. Men altså kanskje comfort spiller en rolle her. At noen liker og gå med det til vanlig fordi det føles bedre/ sitter bedre enn boxer/truse. Skjønner egentlig ikke hvorfor gutter skal gå i det. Bokser er jo så digg å gå i. Mye mer plass er det og..Nei, jenter g-streng og gutter bokser. sånnerdetbare 9527925[/snapback] Som sagt: -Comfort -Tar mindre plass på reise etc -Kanskje mer behagelig og gå i for enkelte Endret 19. september 2007 av alexkl Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hm, vet gutter hva hensikten med g-streng er? ;p Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Gjøre oss mer gira på å se dere i undertøy? Nei må si jeg ikke vet det er det virkelig en hensikt med det og O.o? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Gjøre oss mer gira på å se dere i undertøy?Nei må si jeg ikke vet det er det virkelig en hensikt med det og O.o? 9528700[/snapback] Ja, tenk. Ikke så veldig snasent med trusekant heller. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hm, vet gutter hva hensikten med g-streng er? ;p 9528648[/snapback] Hensikten er vel å vise frem mest hud? Eller at det rett og slett er sexy? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hm, vet gutter hva hensikten med g-streng er? ;p 9528648[/snapback] Hensikten er vel å vise frem mest hud? Eller at det rett og slett er sexy? 9531212[/snapback] G streng er bare grimt, hadde jeg sett en gutt med Gstreng hadde jeg spydd.... jenter er uniqe! gutter skal ikke herme etter dem! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (...) hadde jeg sett en gutt med Gstreng hadde jeg spydd.... 9531233[/snapback] Ta en titt på bildet jeg postet i en spoiler litt lenger opp Jeg garanterer deg en helt ny opplevelse. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Brb, følte nettop en trang av spye kjøre opp i racerfart i halsen..... /kvalmt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Som Epletyv sa er det jo ikke spesielt pent med trusekant. Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg mener at gutter definitivt skal bruke boxer ! Hvis jeg ser gutter i g-streng tar jeg det bare som en spøk, men for all del skal folk få gå i hva de vil Men tror nok ikke jeg ville blitt no særlig tent av å se kjæresten i g gitt, ville nok heller falt om i et hysterisk latter annfallxD Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Prøvde på meg en string for mange år siden , rettere sagt eksens :!: Ble ganske bra med latter under hele seansen. Personlig gir det meg ikke noe mersmak Boksere er best, helst de som får deg til å føle deg helt "fri" De mest tightsittende bokserne synes jeg er jævlige = FREEDoM OuT = Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Som Epletyv sa er det jo ikke spesielt pent med trusekant. 9531715[/snapback] gutter kan jo få trusekant de også. Under slike sommerbukser som er hvite f.eks. De fra J&J om noen vet hvem jeg mener. Store, tynt stoff, deilig og gå med. Under der syns jo alt av streker. Skulle gutter gått i g-string for å skjule disse de også da? Har jo begynnt og komme boxere fra bjørn borg til jenter. Syns det blir litt av det samme som at jenter liksom ikke skal bruke bokser. Men det blir liksom litt mer akseptert enn at gutter bruker g.streng! hvorfor det egentlig? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Så lenge jeg slipper å se g-strengen som skjuler seg under buksa så kjør på Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Boksere er liksom ganske nøytrale. En g-streng er ikke noe som passer en gutt, med tanke på utstyret foran og bak. Det blir liksom ikke det samme som på en jente Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Boksere er jo det som undertøy på gutter/menn. Truse og G-streng etr bare kvalmt rett å slett, Enig med Mads når jeg så det bildet, heldigvis er det fra siden:P Lenke til kommentar
marfant Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det er bare ekkelt Bruk boxer Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 jeg vedder 1000 lapp på at dere som sier dere kommer til å spy da dere ser en gutt i string bare kødder! jeg tror faen ikke noe på det! slutt å oppføre dere som små unger! Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ja, som du sier, det er en overdrivelse.. men det er ikke langt ifra Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) jeg tror at andre tror at vis dem sier dem har prøv en sting så blir dem kalt for homse! jaja la dem kalle deg homse da.. hva bryr det deg vis du ikke er homse? Endret 22. september 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg lo i alle fall godt da forloveden til en jeg bor med kom ut i studen med bare måke-g-streng.... ufattelig tidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg