Gå til innhold

[Løst] Hva mener dere om gutter i g.streng?

alexkl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen av dere gutt som har testa å gå med en string da?

hehe ja det har jeg.. rett å slett ekkelt.. jeg fatter ikke at jentene synes det er DIGG å gå i dem.. men jenter er jo DRITT SEXY i dem da  :dribble:

9509321[/snapback]

Kanskje det er ein samanheng der? ;)

9509339[/snapback]

hehe,, men seriøst, ingen gutter som har testa en string?

Lenke til kommentar

hehe ja det har jeg.. rett å slett ekkelt.. jeg fatter ikke at jentene synes det er DIGG å gå i dem.. men jenter er jo DRITT SEXY i dem da  :dribble:

9509321[/snapback]

9509339[/snapback]

Mener du at jenter synes det er "DRITT SEXY" at gutter bruker g-streng? Eller missforstår jeg? :p

Lenke til kommentar

9509321[/snapback]

9509339[/snapback]

Mener du at jenter synes det er "DRITT SEXY" at gutter bruker g-streng? Eller missforstår jeg? :p

9509496[/snapback]

nei JEG mener og sikkert mange andre gutter også som mener at det er JENTENE som skal gå med string :D gutta skal ikke gå med string!

Lenke til kommentar

Må vel inrømme at jeg har prøvd det en gang ;) Beruset, oppfordret, og fikk 2 shot for det eller noe. Kan ikke helt huske om det var behagelig eller ikke da..

Men gutter og g-streng er som jenter og bestemortruse. Vil man gå med det, så vær så god. Men om det er fint? nei. :)

Eneste unntaket er jo string-emil da. Han kjører jo stil. (har t-skjorte fra siden hans.)

Endret av conzeed
Lenke til kommentar

Jeg har levd i mange år og kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har eller vil prøve å gå med g-string....

Grunner:

1.Det faller seg ikke naturlig rett og slett.

2.Jeg liker best å ha god plass der nede.

3.Det ser rett og slett ubehagelig ut.

4.Jeg synes det er stygt.

String-Emil er et glimrende eksempel på at menn IKKE passer til det :)

Lenke til kommentar
Jeg har levd i mange år og kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har eller vil prøve å gå med g-string....

Grunner:

1.Det faller seg ikke naturlig rett og slett.

2.Jeg liker best å ha god plass der nede.

3.Det ser rett og slett ubehagelig ut.

4.Jeg synes det er stygt.

String-Emil er et glimrende eksempel på at menn IKKE passer til det :)

9516767[/snapback]

Enig med du :) Men jeg ville helst ikke sett String-Emil i bokser heller :w00t:

En annen ting: Hvor i all verden skal jeg få tak i en g-streng? Aldri i livet om jeg går personlig i en butikk og kjøper en..... :whistle:

Endret av Craigmick
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...