Fiskeoppdretter Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Tror jeg ville fått mareritt hvis jeg hadde sett en mann i g-streng.. :O Hvorfor skal egentlig en mann bruke g-streng? Skal det liksom være mer sexy, eller? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Søk etter "String-Emil" på Google så ser dykk kvifor menn ikkje bør bruke g-streng. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Søk etter "String-Emil" på Google så ser dykk kvifor menn ikkje bør bruke g-streng. 9509219[/snapback] HAHAHA! det var dagens! Ble nesten litt skremt der - fikk nudlene i vranghalsen Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 noen av dere gutt som har testa å gå med en string da? hehe ja det har jeg.. rett å slett ekkelt.. jeg fatter ikke at jentene synes det er DIGG å gå i dem.. men jenter er jo DRITT SEXY i dem da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 noen av dere gutt som har testa å gå med en string da? hehe ja det har jeg.. rett å slett ekkelt.. jeg fatter ikke at jentene synes det er DIGG å gå i dem.. men jenter er jo DRITT SEXY i dem da 9509321[/snapback] Kanskje det er ein samanheng der? Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 noen av dere gutt som har testa å gå med en string da? hehe ja det har jeg.. rett å slett ekkelt.. jeg fatter ikke at jentene synes det er DIGG å gå i dem.. men jenter er jo DRITT SEXY i dem da 9509321[/snapback] Kanskje det er ein samanheng der? 9509339[/snapback] hehe,, men seriøst, ingen gutter som har testa en string? Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 noen av dere gutt som har testa å gå med en string da? hehe ja det har jeg.. rett å slett ekkelt.. jeg fatter ikke at jentene synes det er DIGG å gå i dem.. men jenter er jo DRITT SEXY i dem da 9509321[/snapback] Kanskje det er ein samanheng der? 9509339[/snapback] Mener du at jenter synes det er "DRITT SEXY" at gutter bruker g-streng? Eller missforstår jeg? Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 noen av dere gutt som har testa å gå med en string da? hehe ja det har jeg.. rett å slett ekkelt.. jeg fatter ikke at jentene synes det er DIGG å gå i dem.. men jenter er jo DRITT SEXY i dem da 9509321[/snapback] Kanskje det er ein samanheng der? 9509339[/snapback] Mener du at jenter synes det er "DRITT SEXY" at gutter bruker g-streng? Eller missforstår jeg? 9509496[/snapback] nei JEG mener og sikkert mange andre gutter også som mener at det er JENTENE som skal gå med string gutta skal ikke gå med string! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Tanga er fett på fest Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hadde jeg sett en gutt/mann med g-streng hadde jeg svimt av, noe så kvalmt! Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 jeg har sett flere gutter med det! ÆSJ! tenker bare homo med en gang! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det er morsomt hvis gutten setter på Party Boy Theme/Song og danser, men ellers er det ikke spesielt fint. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 jeg har sett flere gutter med det! ÆSJ! tenker bare homo med en gang! 9509586[/snapback] og så har du prøvd det selv.... Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Må vel inrømme at jeg har prøvd det en gang Beruset, oppfordret, og fikk 2 shot for det eller noe. Kan ikke helt huske om det var behagelig eller ikke da.. Men gutter og g-streng er som jenter og bestemortruse. Vil man gå med det, så vær så god. Men om det er fint? nei. Eneste unntaket er jo string-emil da. Han kjører jo stil. (har t-skjorte fra siden hans.) Endret 17. september 2007 av conzeed Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 dere gutta.. nå for dere kutte ut! tør dere ikke å inrømme det? haha det er laterlig teit! skal du kødde meg med bare pga at jeg har testa en string? synes dere er noen PYSER gutter! Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 dere gutta.. nå for dere kutte ut! tør dere ikke å inrømme det? haha det er laterlig teit! skal du kødde meg med bare pga at jeg har testa en string? synes dere er noen PYSER gutter! 9516634[/snapback] Enig der. Er da ikke farlig å teste ting vel? Dør ikke av det. Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg har levd i mange år og kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har eller vil prøve å gå med g-string.... Grunner: 1.Det faller seg ikke naturlig rett og slett. 2.Jeg liker best å ha god plass der nede. 3.Det ser rett og slett ubehagelig ut. 4.Jeg synes det er stygt. String-Emil er et glimrende eksempel på at menn IKKE passer til det Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Jeg har levd i mange år og kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har eller vil prøve å gå med g-string....Grunner: 1.Det faller seg ikke naturlig rett og slett. 2.Jeg liker best å ha god plass der nede. 3.Det ser rett og slett ubehagelig ut. 4.Jeg synes det er stygt. String-Emil er et glimrende eksempel på at menn IKKE passer til det 9516767[/snapback] Enig med du Men jeg ville helst ikke sett String-Emil i bokser heller En annen ting: Hvor i all verden skal jeg få tak i en g-streng? Aldri i livet om jeg går personlig i en butikk og kjøper en..... Endret 17. september 2007 av Craigmick Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Muligens om noen år så er det en normal greie, hvem vet. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hva er deres meninger om gutter i g-streng da? 9506849[/snapback] Kvalmt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg