Markusll Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Hva er de største endringene fra BF2 til 2142? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Det er scifi. (egentlig ikke noen stor endring i seg selv, det er bare "forskjellige" tanks og fly...) det er 4 kits -Recon: Sniper eller light assault/specops -Assault: assault og medics -Engineer: Anti vehicle. enten fly eller bil, alt etter hvilket våpen du bruker -Support: Cover fire eller Close combat Tonnevis med unlocks (alt av utstyr er unlocks omtrent). Assault starter med Basic medic kit, men reviveren er unlock f.eks. Granater er unlock. og diverse andre ting... Hver kit har 2 våpen som kan unlockes (Som på en måte utvider kit valgene til 8, alt etter hvaslags våpen man velger). Squad leader får poeng for å sette objectives som squaden faktisk utfører. (ikke imba mye, men nok til at det fremmer teamplay). Squadleader kan unlocke spawn beacon som kan legges ut slik at squad kan spawne der. Det er mye mer vibrasjon på våpen. (realisme i og med at du må time skuddene litt etter pusting) Titan mode : hvert lag har en stor flyvende "festning" der målet er å ødelegge denne. Dette kan gjøres ved å ta og holde missile launchers på bakken, eller å sprenge 4 konsoller + 1 energy core inni Titan. Det er ingen ticks og laget blir ikke straffet for at du dør 10000ganger. Det er som regel heller ikke tidsbegrensning (aldri opplevd det). Ranks er skitlette å få (lav poengsum som må oppnås), men så er dette også poenget, da alt av utstyr er unlocks alikevell... edit: at det er så basert på unlocks for å få brukbart materiale er vel hovedgrunnen til at det ikke ble en stor suksee i klanmiljøet. Å spille med rank 0 er nemlig...vell....sterkt redusert i muligheter. Endret 20. september 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Takk for utfyllende svar Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg synes det var ganske ekkelt å spille 2142. Man springer saktere og det var nesten umulig å treffe med noe annet enn sniper... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 PR noob video Hihi 0.61 versjon er kommet forresten.. og Street mappet er tilbake Lenke til kommentar
knegg Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 då er Battlefield 2142 bestilt gleder meg. 9536162[/snapback] ikke gled deg for mye da 9536970[/snapback] nei nei. gjer no ikkje det. altso. men etter å testa demoen igjenn såg det artigt ut. veit no korleis alt funka untatt om man tar profilen frå vanilla bf2 og får ranken i 2142 Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 nei nei. gjer no ikkje det. altso. men etter å testa demoen igjenn såg det artigt ut.veit no korleis alt funka untatt om man tar profilen frå vanilla bf2 og får ranken i 2142 9544135[/snapback] Ikke det at jeg vet noe, men jeg tviler i og med at det er et annet spill. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Nope, du får IKKE profilen fra BF2 over i BF2142... det er som ErikFN sier, ett helt annet spill. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Kjøpte Battlefield 2 idag. Er fortsatt mye å sette seg inn i. Var litt skuffa over grafikken. Ikke at det er noen kjempekrise, men hadde hørt endel lovord om den. Forresten, er det noen måte å "enable" fast-weapon switch i spillet? Vet om F, men liker å kunne bruke musa. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Kjøpte Battlefield 2 idag. Er fortsatt mye å sette seg inn i. Var litt skuffa over grafikken. Ikke at det er noen kjempekrise, men hadde hørt endel lovord om den. Forresten, er det noen måte å "enable" fast-weapon switch i spillet? Vet om F, men liker å kunne bruke musa. 9596957[/snapback] Vel kommer helt ann på PC-en din det, har sett noen spille det på et 6600gt og det så ille ut nesten værre enn pac-man ..... Du kan bruke høyre musetast istedenfor F når du sitter i et fly om du sitter på pasasjer siden og skal skyte missiler Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Synes grafikken er helt ok jeg, selv om jeg kjører det meste på low slik at det skal går fortere å loade... Du kan bruke scroll, tallene, F eller mekke en museknapp (om det er mulig) til fast-weapon switch. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 vel kan ike klage emd alt på high viewdistance på 100% med 16xAF og 16QxAA i 1600x1200 (Snart 1920x1200 på en 24" ) Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Kjøpte Battlefield 2 idag. Er fortsatt mye å sette seg inn i. Var litt skuffa over grafikken. Ikke at det er noen kjempekrise, men hadde hørt endel lovord om den. Forresten, er det noen måte å "enable" fast-weapon switch i spillet? Vet om F, men liker å kunne bruke musa. 9596957[/snapback] Vel kommer helt ann på PC-en din det, har sett noen spille det på et 6600gt og det så ille ut nesten værre enn pac-man ..... Du kan bruke høyre musetast istedenfor F når du sitter i et fly om du sitter på pasasjer siden og skal skyte missiler 9596982[/snapback] Jeg kjører BF2 glatt på maximum high med et 6600GT 256 kort Har jeg gjort nå i over et år, og har ikke hatt antydninger til problemer. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Enda ett lite nybegynner-spørsmål: Er det mulig å endre nick, eller er må du ha kontonavnet som nick? Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Går nok ikke å skifte nei.. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 vel hva er high for deg ? uansett så kan du eks. ikke kjøre med shader model 3 effekter som gjør det styggere og at det yter bedre på en måte siden grafikk kortet ikke trenger å rendre like mye grafikk ... Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg kjører alt på maximum med AA på max. Tror nå at 6600GT støtter shader model 3? Men resten av PC-en består av en overklokka 3700+ CPU og 2gb ram... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 er ikek sikker på om 6600gt støtter det eller iek tok det mer som et eksempel, men iværtfall så den andre personen som brukte et 6600gt så ræva ut .... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hvilken shader model støtter Ati Radeon X1950 PRO? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå