Mr. K Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hindrer meg i å spille de større maps'ene? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det er 3 forskjellige størrelser på hvert kart, de 2 største er kun tilgjengelig i multiplayer (online). Det finnes sikkert noen mods (modifikasjoner) som gjør at du kan spille alle størrelser i singleplayer. Men hvis bare vil teste de nye leketøyene, uten å spille online, kan du trykke Create local under Multiplayer - da får du tilgang til alle størrelser, men da blir du mutters alene på kartet. Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ok. Tusen takk for hjelp! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det er 3 forskjellige størrelser på hvert kart, de 2 største er kun tilgjengelig i multiplayer (online). Det finnes sikkert noen mods (modifikasjoner) som gjør at du kan spille alle størrelser i singleplayer.Men hvis bare vil teste de nye leketøyene, uten å spille online, kan du trykke Create local under Multiplayer - da får du tilgang til alle størrelser, men da blir du mutters alene på kartet. Det er ikke sant, jeg har da spilt på de småe mappene multiplayer maaange ganger -.- Lenke til kommentar
hightow Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Eh ja, har ikke nektet for det. Jeg skrev at de de 2 største kartstørrelsene (dvs 32 og 64) er tilgjengelig i multiplayer. Dvs. at 16 er tilgjengelig både i sp og mp. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 ja så det nå leste litt feil, beklager det. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Det blir dobbeltpost, men det får våge seg, lage litt liv igjen her eller? mange som spiller aktivt enda? EDIT: Hca er en road kill foresten? Endret 14. oktober 2008 av Dernel Lenke til kommentar
hightow Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 'Road kill' er hvis du knerter en person vha. et kjøretøy, direkte eller indirekte, uten bruk av våpen. F.eks du kjører over en stakkar med et kjøretøy, eller du sprenger et kjøretøy og eksplosjonen dreper denne stakkaren. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg spiller av og til, men ikke mye. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Samme her. Av og til, men ikke mye. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg spiller. Men har blitt lite i det siste. Xbox 360 tar meste av tiden. Noen vil ta en runde en gang? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er BF2 død nå? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 BF2 er langt i fra død, fortsatt mange som spiller. Hender jeg tar meg et par runder hvis jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Til å bli et spill som begynner å trekke på årene, så holder det seg godt. Det er mange fulle servere, både norske og utenlandske. Siden godværet uteblir framover, så blir det BF2 på disse kalde høstkvelder... Endret 23. oktober 2008 av *meep*meep* Lenke til kommentar
Bister Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har ikke spilt BF2 på et år snart nå. Vurderer å ta det fram igjen nå når uteværet begynner å bli dårligere og dårligere. Lenke til kommentar
Sommertroll Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Bare å finne fram BF2. Fortsatt mange som spiller Lenke til kommentar
knegg Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Steike det, har lyst å fly litt i zatar wetlands no. Prøva meg i singelplayer fyst før eg joina ein server der folk ikkje kan mase på meg ^^ synd dvd'n min er ødelagde. Men eg veit råd Lenke til kommentar
idenb Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 BF2 er kjempe gøy, kommer aldri til å bli lagt på hylla pleier for det meste å spille inf på Strike at Karkand, utrolig kjekt Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hei Trenger litt hjelp til og få joystick til og funke på BF2 men den reagerer ikke på neg skal konfigurere den på BF2>Settings>Controls>aircraft. den fungerer og legge in knappene på joy sticken men ikke gasses og selve styringen. jeg har testet joy sticken sa jeg vet at den funker. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hilken joystick er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå