Hunterz Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Angående vista... Flere som får memory.dll error ved 2. loading...? Jævlig irriterendes, spesielt på servere som reloader etter 2 runder. Lenke til kommentar
Crysis Fan Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 sikker på at du ikke har en crack av spillet? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Angående vista...Flere som får memory.dll error ved 2. loading...? Jævlig irriterendes, spesielt på servere som reloader etter 2 runder. Hvis du har overklokket systemet; klokk det litt ned. Hvis du har noen form for strømsparing på på harddisken; skru det av. Du kan også prøve å skru ned grafikken litt. Nye driver er også et "must." Et av de (eller alle) fikset det problemet hos meg. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Har et spørsmål. Jeg kjøpte bf2 complete edition og innstallerete det. Fikk innstallert alt utenom Special Forces. Sto at det var en feil med patchen. I starten funket det å spille online, men etter vært ble jeg kicka av punkbuster hele tiden. Så lånte jeg det bort til kompisen min. Han fikk innstallert alt og spiller på accounten min. Hva er problemet hjemme hos meg da? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Har du nyeste versjon av Punkbuster og (hvis du har Vista) gitt den administrasjonsrettigheter? Endret 27. januar 2008 av heanwi Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 har xp. Men må jeg laste ned noe eget punkbuster greier? Har to kompiser som bare har innstallert fra DVD-en og spilt i 4-5 måneder Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg har selv aldri oppdatert Punkbuster (som jeg kan huske), men for noen kan en oppdatering av Punkbuster hjelpe. Antar også at det ikke er noen brannmurer som blokkerer Punkbuster(?) Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 blir kicka av punkbuster innimellom jeg og. Men jeg lasta ned et kjekt lite program fra hjemmesia deres som heter PBSVC, det reinstallerer punkbuster, og sjekker om det fungerer ordentlig. Jeg fant ikke programmet igjen på sidene til PB, men fant det Her -MK- Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Takk. Skal prøve BF2 igjen til helga eller uka. Lenke til kommentar
toviz Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 har blitt kicka av pungbuster i det siste...får beskjeden:"loosing key packets". Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 ^^ Ut fra denne infoen kan du prøve manuell oppdatering av PB Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 som ovenfor, eller skjekk ping/stopp nedlastning Lenke til kommentar
toviz Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 jepp litt oppdatering av PB funka fint det Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Heisann! Nettopp kjøpt meg BF2 Complete Collection, og lurte litt på hvordan jeg kan ta i bruk de nye "tingene" som følger med booster packs'ene. Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Med "ting" så mener du hva for noe ? Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Litt dårlig forklart, beklager det. Altså nye våpen, (oppgraderte kits?) nye biler/fly/helikoptre/tankser. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hvis du har installert alt så er det bare å sette i gang. Booster-pakkene Euro Forces (EF) og Armored Fury (AF) inneholder hver 3 kart. Disse er da i tillegg til vanlig BF2, så det er bare å starte BF2 som normalt og finne servere (hvis du skal spille online) som har disse kartene i sin rotasjon. Tror det er bedre at jeg linker til en side som har mer generell info, istedet for at jeg ramser opp hva de inneholder. Sjekk her. Lenke til kommentar
Mr. K Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Jo, altså, jeg har prøvd noen av de nye banene. (regner med den highway-banen, og den "kornåker"-banen er noen av dem?) Men jeg har liksom ikke fått bruke, ja, la oss kalle det "tingene". EDIT: Og så en ting til. Jeg må bare beklage at jeg er litt noob (uten ""), men jeg merket at på bildene over banene på den siden du ga meg link til, hightow, så banene mye større ut. Jeg har bare spilt de små versjonene... Må jeg spille på nettet for å spille de store versjonene? Endret 16. februar 2008 av double-a Lenke til kommentar
hightow Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ok, hva er det som hindrer deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå