-MK- Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 De fleste spiller nok orginalversjonen ja, uten alle de euro forces og special forces og hva det nå måtte være... -MK- Lenke til kommentar
Sjetil Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Og vil si at G3 er hvertfall innamri treffsikker. Tjaa.. Vil egentlig si at de fleste våpen er meget treffsikkre, så lenge du kan bruke de. Altså, om du har spillt 100 timer med M16, vil treffe mye bedre med denne enn med G3. Og etter min mening, er unlock unødvendig. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Support-våpenet til USMEC( husker ikke navn) er ikke like trefsikker som andre våpen, men det kommer ann på avstanden Lenke til kommentar
Sjetil Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Support-våpenet til USMEC( husker ikke navn) er ikke like trefsikker som andre våpen, men det kommer ann på avstanden Godt mulig det, men har du spillt 50 timer med det våpenet, treffer du godt med det. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Altså når du kaster deg ned med det våpenet og skyter fyker kulene minst 90 grader til høyre og venstre pluss 2 eller 3 fyker ret fram Lenke til kommentar
Sjetil Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Altså når du kaster deg ned med det våpenet og skyter fyker kulene minst 90 grader til høyre og venstre pluss 2 eller 3 fyker ret fram Og har du spillt en del timer med dette, vet du hvordan du skal bruke det/sikte for å treffe.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Men hvis man trykker i stedet for og holde inne, treffer du kanskje... men da er du død lenge før Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Men hvis man trykker i stedet for og holde inne, treffer du kanskje... men da er du død lenge før Nei? jeg holder aldri "inne" et våpen. Det er mye bedre å treffe 3/3 enn 3/30 skudd. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Men hvis man trykker i stedet for og holde inne, treffer du kanskje... men da er du død lenge før eh... jaha? Si meg, sikter du inn ved å bruke ironsight eller skyter "fra hofta"? Endret 16. januar 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg mente hvis du trykker mange ganger på museknappen i stedet for og holde den inne, treffer du kanskje... Når du høyreklikker og får ironsight tar dujo våpenet opp til øyet, ikke ned til hofta... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Ok, for slik du skriver virker det som du mener at spray'n pray gir deg lengre forventet levetid enn kontrollert skyting. Enhver spiller med litt erfaring vet jo at det ikke er i nærheten av å være sant, så jeg måtte bare spørre om du skjøt uten å sikte også Endret 16. januar 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nei du trykker mange ganger på musknappen i stedet for å holde den inne, da treffer du bedre mener jeg, men selvsagt skyter jeg med sikte, og bommer som bare faen Lenke til kommentar
Bister Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 inne i de mest tettbygde stedene på BF2 er det utrolig gøy å gå med support våpenet til USMC for der møter du de som regel på veldig kort motstand og da er det bare å skyte på Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det beste Support våpenet er i min mening RPK. syk nøyaktighet, høy skade... i alle fall opplever jeg at jeg eiger 10x mer med det enn SAW eller Kina's alternativ.. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 RPK eiger totalt, det er sjukt treffsikket og utløpshatigheten er perfect Opplevd å ta HS på lengre avstander med enkle bursts. igrunn er det mitt favoritt våpen, men problemet er at eg går som ein einsom ulv og manglar medipack i kit'n Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Andre som opplever at login-serveren er nede? Får ikke logget på kontoen min, står bare "Offline." Endret 24. januar 2008 av heanwi Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 jeg får logga på jeg.. Men jeg har et annet problem! hver gang jeg connecter til accounten min prøver den å koble meg direkte opp mot en server. Altså jeg kommer rett fra "connecting to account server" til "connecting to xxx server" Den starter altså å loade en server før jeg får trykke på noe:S noen som vet hvilke innstillinger jeg har kludra med? -MK- Lenke til kommentar
hightow Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Du bruker ikke 'Play Now!'-snarveien på skrivebordet ditt vel? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Klarte å logge meg på til slutt. Logde meg på ved å gå via "Retrieve account"-tingen. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Du bruker ikke 'Play Now!'-snarveien på skrivebordet ditt vel? hehe... var nok det som var problemet ja Bruker vista, så jeg skriver bare "bf2" i search feltet og da kommer den play now greia automatisk opp.... Takker for svar;) -MK- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå