Minus Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hmm.. Jeg hører man kan unlocke våpen, om man har tilleggspakker, men hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Kjope tillegspakken SF, spille til du far unlockene etter du har spilt en stund kommer de automatisk, du trenger ikke fa ny rang. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Eller du kan få noen som har SF til å unlocke for deg Men da bør det være noen du stoler på, for å få accounten tatt over er litt surt Du mister jo ikke selve spillet, men hele soldaten ryker jo da.. Endret 2. desember 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Man mister vel selve spillet ogsa, gjor man ikke. Iogmed at din CDkey er koblet sammen med den soldaten. Sa hvis han som tok over soldaten din spiller, far ikke du logget deg pa fordi CDkeyen er i bruk. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg må si, helt ærlig at jeg er litt skuffet over spillet. Jeg trodde det handlet mye mer om kommunikasjon, og samarbeid, men de serverne jeg har vært inne på, har det bare vært å kjøre på. Jeg savner det å kunne snike seg rundt sammen med 2-3 andre bak/foran seg og drepe. Et sånnt spill vil jeg ha. Ellers er det litt for mye air-to-ground, for at jeg skal like spillet skikkelig. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Da ma du finne en god inf-only server. Det er sykt goy a ga med squad'en din, og ta ut flagg etter flagg nar man har en ordentlig squad leader og resten av teamet er med pa det. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ordentlig squadleder får du kun hvis du er med i en klan dessverre Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) mhm... eller i PR ....spiller nesten ikke vanilla akuratt pga av at jeg vil ha teamwork og komunikasjon og en SQ som funker Endret 3. desember 2007 av Cri Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 spiller litt på Gotland serveren. det blir litt kjedelig i lengden å spille Dragen på Battlefield.no i lengden. selv om Battlefield er den beste serveren. Enig med Minus og hans syn på teamwork, for greia er det at jeg enten blir kastet ut av de gode klanene, eller at spillerne rømmer klanen etter en kort stund. og det nytter ikke å være aktiv på noen måte, eller at man har en panzerscore. Det er et fåtall klaner som det nytter å prøve seg på men da er det til gjengjeld dritt tøft. med alt det som du tror det skal være. Man kan jo være i en hvilken som helst annen klan, men da skjer det liksom ikke så mye. det er bare små meldinger om at vi skal angripe det og det flagget mens alle løper hver sin retning. Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Er ganske eng med det byrollet skriver, men det er fullt mulig å få til bra teamwork selv uten klanmedlemmer. I allefall på battlefield.no sine. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Se på disse profilene: http://bf2s.com/player/117476641/ <--- min http://bf2s.com/player/105195968/ <--- en kompis Jeg har spilt mye mer enn ham, men han har høyere score? Har forresten blitt veldig interresert i det å være sniper. Er kjempegøy å skyte på folk langt ifra. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Lizzey sin stats kommer av at statsserverene til EA var nede for noen mnd siden, alle som spilte i løpet av denne perioden fikk tildelt 2000 poeng av EA som en slags trødt for at de ikke fikk poeng i det tidsrommet, er derfor han har så mye mer en deg =) Lenke til kommentar
Minus Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Åja, så egentlig har han bare 54 poeng, da. Flotters! Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Åja, så egentlig har han bare 54 poeng, da. Flotters! Det er riktig. men kjøp deg SF med en gang du og så spiller du i ca 5min. så får du unlocka L96A1, som er den seriøse sniper rifla. M95 funker bare når du skal prøve å få ned heli. ( og da skal du ha både rimelig gode skills og en hel fjelltopp med flaks). og min erfaring sier at du tar ned heli med TO skudd fra L96A1. (har klart det EN gang. og er et minne som jeg tar frem og koser med når dagene er som mørkest). Men når det er sagt så er det om mulig ENDA vanskeligere å finne en god klan som sniper. (om du ikke er jævla god da). Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Syns bf2s har vert innamri treige i det siste, runda 40000 poeng for lenge siden emn ble ikke opdatert før i dag... Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hei. Jeg lurer på en del ting om hva du kan være i spillet, har lest at man kan være Assault, Special Ops og Medic, hva inngår ved valg av våpen i de forskjellige typene? Jeg har spilt BF2 før, men husker ingenting. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Noen våpen har god treffsikkerhet, men har mindre kuler i magasinet. ser f. eks. at det er stor forskjell på G3 og support våpenet til USMC. G3: helt syk treffsikkerhet men kun 20 kuler i magasinet. Support(husker ikke navn ): helt rævva treffsikkerhet men over 300 kuler i magasinet. Men våpen er jo ikke den største forskjellen på kitene. det er tillegs"pakker" SpecOps: 5 C4 Sniper: Claymore (mine som går av når du går nærme nok) Assault: Smoke eller flash grenade + grenade launcher i stedet for granater Support: Ammo bager (til å gi ammo tild eg selv eller andre) Medic: MEdicbagger (til å heale seg selv eller andre) + shock paddles (til å "revive" de som er drept Engineer: At mine (Mine som går av når du kjører over den) og skfitnøkkel til å reparere biler, tanks, fly osv. Anti-tank: "bazooka" som du kan ødelegge alle vechiles og folk med. Også er det jo med kniv, pistol, våpen, og granater hos alle. Endret 8. desember 2007 av Dernel Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Takk for svaret Gleder meg til å begynne å spille nå. Tror jeg får spillet i løpet av noen dager.. Kan noen forklare meg litt om Sniper'en? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Vel sniper er et våpen som du kan skyte med fra lang avstand og treffe, men er veldig dårlig på korte avstander og nærkamp. og som du sikkert har skjønt er ikke sniper et automatvåpen... snipere tilde forskjellige lag USMC:M24: vanlig sniper med god rekkevidde og ikke så værst lang ladingstid MEC:SVD: "automatsniper" du lader for hvert 10. skudd men har litt mindre skade enn de andre PLA:Type 88: samme som med SVD også er det 2 unlocks: M95: God sniper med veldig rask ladetid, er også den enste som skyter gjennom pasnret glass L96A1: beste sniperen (synest jeg) med høy skade og rask ladetid. Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Takk igjen for svaret Er det lett å få unlocked de 2 sniperne? Endret 9. desember 2007 av medlem-75284 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå