da9mt Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvorfor har alle så mye imot at folk hopper litt rundt? Pronespamming og bunnyjumpuing blir aktivt brukt i inf-kamper. Selv bruker jeg begge deler, og anser det som en del av spillet. Hva er så galt med det i grunn? Ser ikkje noko galt med bunnyjumping. Det blir som å drite seg sjølv på brystet, siden du ikkje kan skyte menst du hopper. Har drept opptil fleire noober som trur dei er lure når dei hopper i ein "duell" Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg hopper ikke mens jeg skyter, men hvis du springer innpå meg. Og jeg ikke vet hvor du er, da er det godt å hoppe å sprette litt til jeg finner deg. Eller hvis jeg reloader, da gidder jeg heller ikke å stå stille å dø.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Å bunnyjumpe når du ikke skyter er greit, og hvis du ikke ser den som skyter. Men hvis du møter på en mann rundt et hjørne på et hus og han skyter på deg, og du hopper rundt som en idiot, er det feigt Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 folk roper alltid "noob, bunnyjumper!" til meg på chaten, men selv ser jeg det som et instikt til å overleve Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er jo klart at irl, tror jeg kanskje de fleste vill ha prøvd å ikke bli drept Men dette er et spill. "Å se på meg jeg er verdens beste" men egentlig har han aldri møtt i en manntilmann kamp uten å hoppe c? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Trenger man Gamespy for å spille online i det hele tatt eller? datan min er død så jeg spiller på faren min sin, men han liker ikke at jeg instalerer og laster ned så mye ting. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg mener BF2 bruker gamespy motoren for å finne servere? Men du trenger IKKE ha gamespy installert utenom for å finne servere. Det har i alle fall ikke jeg. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 jeg spiller uten gamespy.. fikk bare virus av det. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Uff da, bør installere det altså. Men gidder ikke reinstallere bf2 for å få tak i det, så noen fancy link hvor jeg kan laste det end fra eller? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 du trenger ikke gamespy, bare innstaller 1.41 patchen og spill Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 okaij. Dingding 39000 poeng i boks! endelig mangler bare 11000 poeng til jeg ranker og det skal jeg før nyttår Lenke til kommentar
Minus Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Hei! Jeg har kjøpt "Battlefield 2 Deluxe Edition" hvor det står "Includes Battlefield Special Forces - Expansion Pack", men det fulgte bare med én CD da jeg kjøpte spillet. Ligger tilleggspakken på samme CD, eller må jeg laste det ned? Edit: Ser nå at begge spillene har blitt installert. Laster ned en patch nå, "BF2_Patch1.41.exe" så blir det vel spilling, tenker jeg. Hva spilles mest? "BF2" eller "BF2 Special Forces"? Endret 27. november 2007 av Minus Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hva spilles mest? "BF2" eller "BF2 Special Forces"? Er vel fortsatt vanilla som spilles mest. Men, jeg spiller mest SF for tiden - SF og inf only er det morsomste. Spiller på BF Gotland serverene, mye folk og for det meste bra public spilling Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det at man bruker SF vapen i Vanilla gjor jo vanilla mye kulere. Spilte bare SF en stund for a fa noen badger. Ellers var det ikke sa mye. Hoy ping var det og =/ Far 8-9 i ping pa TV2 serverene Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 TV2 serverene er jeg ikke spesielt glad i... ligger på 15-20 i ping på BF Gotland serverene (SF) og det er ikke plagsomt mye. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hva spilles mest? "BF2" eller "BF2 Special Forces"? Er vel fortsatt vanilla som spilles mest. Men, jeg spiller mest SF for tiden - SF og inf only er det morsomste. Spiller på BF Gotland serverene, mye folk og for det meste bra public spilling Selv mener jeg at folk oppfører seg best på battlefield.no da, hovedsaklig for at "idiotene" blir luket ut ganske kjapt. dessverre er det veldig lite folk på disse serverene for tiden. Derfor er gotland et veldig godt alternativ, på TV2 er det alt for mye smacktarding. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Spilt i noen timer nå, og merker at fly og helikopter, det liker jeg ikke. Det blir alt for ensformig krigføring for meg.. Jeg liker meg aller best i byen, og kan skyte i ansiktene til motstanderne. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Tips : Hvis du er ute etter intenst inf. spilling og teamplay må du sjekke ut Project Reality til BF2 Endret 29. november 2007 av Cri Lenke til kommentar
Minus Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Er infantry det at man ikke har med kjøretøy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå