Gå til innhold

Småprat rundt/om BF2

Anbefalte innlegg

Hvorfor har alle så mye imot at folk hopper litt rundt? Pronespamming og bunnyjumpuing blir aktivt brukt i inf-kamper.

Selv bruker jeg begge deler, og anser det som en del av spillet. Hva er så galt med det i grunn?

Ser ikkje noko galt med bunnyjumping. Det blir som å drite seg sjølv på brystet, siden du ikkje kan skyte menst du hopper. Har drept opptil fleire noober som trur dei er lure når dei hopper i ein "duell" :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg har kjøpt "Battlefield 2 Deluxe Edition" hvor det står "Includes Battlefield Special Forces - Expansion Pack", men det fulgte bare med én CD da jeg kjøpte spillet. Ligger tilleggspakken på samme CD, eller må jeg laste det ned?

Edit:

Ser nå at begge spillene har blitt installert. Laster ned en patch nå, "BF2_Patch1.41.exe" så blir det vel spilling, tenker jeg. Hva spilles mest? "BF2" eller "BF2 Special Forces"?

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Hva spilles mest? "BF2" eller "BF2 Special Forces"?

Er vel fortsatt vanilla som spilles mest. Men, jeg spiller mest SF for tiden - SF og inf only er det morsomste. Spiller på BF Gotland serverene, mye folk og for det meste bra public spilling :)

Selv mener jeg at folk oppfører seg best på battlefield.no da, hovedsaklig for at "idiotene" blir luket ut ganske kjapt. dessverre er det veldig lite folk på disse serverene for tiden. Derfor er gotland et veldig godt alternativ, på TV2 er det alt for mye smacktarding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...