Crazy_Man Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 haha evig genialt dwagon Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hvorfor kaller man kjøretøy for hw egentlig? Har egentlig komt fram til at det står for hardware, men gir fortsatt lite mening til meg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Fordi at hvis du denger hodet mot en M1 Abrams, så gjør det vondt... deter HARDware Endret 5. november 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hardware betyr vel egentlig jernvare eller noe sånt, men jeg synes navnet er helt greit for meg siden det har fått betydningen for kjøretøy til meg i BF. Har du bedre forslag? Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Nei, lurte egentlig bare på hvordan det hadde fått det navnet. Lenke til kommentar
da9mt Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Har nettop fått meg BF 2 og er fortsatt litt noob Meg eg har sett opptil fleire gonger at det står "... and no divin!" på server rules. Mitt spørsmål er då kva diving vil sei? Har på følelsen av at det ikkje har noko med vatn å gjera... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Dolphin diving - kaste seg opp og ned på bakken mens man springer rundt for å unngå å bli skutt. Fikk navnet fordi man kan minne om en delfin der man hopper opp og ned... Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Haha, sorry men du har ikke peiling... Anyways, bruk CTRL aktivt, dukk bak kasser og biler, særlig viss du spiller Karkand infantry. Phronespam er mer effektivt enn "dolphin dive" som forøvrig bare brukes av n00bs og er generelt simple og ta ut. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hva er forskellen på dolphine diving, bunny jumping og phronespam? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Dolphindiving går ikke an i bf2 lenger, hvertfall ikke like stor og effektiv grad som før Bunnyjumpig er å hoppe hele tiden pronespam er ogsp blokkert, men om du trykket Z + CTRL fort som f før så gikk du opp og ned i en uhyre stor fart, noe som gjorde det veldig vanskelig og treffe. Endret 6. november 2007 av cake^ Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 men hva er dolphindiving da? Lenke til kommentar
da9mt Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Dolphin diving - kaste seg opp og ned på bakken mens man springer rundt for å unngå å bli skutt. Fikk navnet fordi man kan minne om en delfin der man hopper opp og ned... Står her Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hoppe og legge deg ned i luften, så du ligger vannrett i luften. Veldig gøy når man i tillegg sprayer som en idiot med et eller annet fett våpen : > Dolphin diving - kaste seg opp og ned på bakken mens man springer rundt for å unngå å bli skutt. Fikk navnet fordi man kan minne om en delfin der man hopper opp og ned... Står her nah, det er pronespam Endret 6. november 2007 av cake^ Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Pronespam? nå får du gi deg. fFnnest allerede to typer som nesten betyr det samme så. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 ok, er ikke jeg som har spilt bf2 aktivt i 2,5år og har vært med gjennom nesten alle patchene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hoppe og legge deg ned i luften, så du ligger vannrett i luften. Veldig gøy når man i tillegg sprayer som en idiot med et eller annet fett våpen : > Dolphin diving - kaste seg opp og ned på bakken mens man springer rundt for å unngå å bli skutt. Fikk navnet fordi man kan minne om en delfin der man hopper opp og ned... Står her nah, det er pronespam Du har jo allerede beskrevet pronespamming som å sitte å spamme prone mens du skyter for å unngå å bli truffet. Antar du mener bak en kasse f.eks... Det går litt imot det du sier her da Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Kunne pronespamme bortover også.. Gå bortover + CTRL og Z. da pronespammer du bortover Bak kasser Crouche-spammer du. siden prone er tregt i siste patchene. Endret 6. november 2007 av cake^ Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Huff, kunne hatt ett fellesnavn på alle de der... Noobstuff elns Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Kunne pronespamme bortover også.. Gå bortover + CTRL og Z. da pronespammer du bortover Bak kasser Crouche-spammer du. siden prone er tregt i siste patchene. pronespamming/dolphin diving, same sheit, different wrapping.. Det blir som å si at det er forskjell på "No Hardware" og "No Heavy metal" i server rules... Endret 7. november 2007 av MrLee Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Hvorfor har alle så mye imot at folk hopper litt rundt? Pronespamming og bunnyjumpuing blir aktivt brukt i inf-kamper. Selv bruker jeg begge deler, og anser det som en del av spillet. Hva er så galt med det i grunn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå