Gå til innhold

Småprat rundt/om BF2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nettop fått meg BF 2 og er fortsatt litt noob :whistle:

Meg eg har sett opptil fleire gonger at det står "... and no divin!" på server rules. Mitt spørsmål er då kva diving vil sei? Har på følelsen av at det ikkje har noko med vatn å gjera... :hmm:

Lenke til kommentar

Dolphindiving går ikke an i bf2 lenger, hvertfall ikke like stor og effektiv grad som før

Bunnyjumpig er å hoppe hele tiden

pronespam er ogsp blokkert, men om du trykket Z + CTRL fort som f før så gikk du opp og ned i en uhyre stor fart, noe som gjorde det veldig vanskelig og treffe.

Endret av cake^
Lenke til kommentar

Hoppe og legge deg ned i luften, så du ligger vannrett i luften. Veldig gøy når man i tillegg sprayer som en idiot med et eller annet fett våpen : >

Dolphin diving - kaste seg opp og ned på bakken mens man springer rundt for å unngå å bli skutt. Fikk navnet fordi man kan minne om en delfin der man hopper opp og ned...

Står her

nah, det er pronespam

Endret av cake^
Lenke til kommentar
Hoppe og legge deg ned i luften, så du ligger vannrett i luften. Veldig gøy når man i tillegg sprayer som en idiot med et eller annet fett våpen : >

Dolphin diving - kaste seg opp og ned på bakken mens man springer rundt for å unngå å bli skutt. Fikk navnet fordi man kan minne om en delfin der man hopper opp og ned...

Står her

nah, det er pronespam

Du har jo allerede beskrevet pronespamming som å sitte å spamme prone mens du skyter for å unngå å bli truffet. Antar du mener bak en kasse f.eks...

Det går litt imot det du sier her da :roll:

Lenke til kommentar
Kunne pronespamme bortover også..

Gå bortover + CTRL og Z. da pronespammer du bortover

Bak kasser Crouche-spammer du. siden prone er tregt i siste patchene.

pronespamming/dolphin diving, same sheit, different wrapping..

Det blir som å si at det er forskjell på "No Hardware" og "No Heavy metal" i server rules...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...