hightow Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Det er kun de poengene du tjener som commander som blir doblet. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 ok, men jeg hadde vært commander hele runden også kommer den idioten og stjeler commander plassen min !!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
hightow Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Slikt må du bare bli vant med når du spiller public. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Blir så jævlig irritert på disse claymore spammerne som løper desperat i basen din og spammer for harde livet. Det gjelder forsåvidt for nades også. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 når du sier spamme tenker du på å legge ut claymore og kaste granater ? Det er jo lov det, men om det er på uncap du snakker om skjønner jeg deg Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Han tenker vel da på alle baser. Enig at det er veldig irriterendes med folk som hiver ut claymores på spawns bare for å få kills, og de som spammer kontinuerlig med granater mot basen din. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Ding,diddeliding,ny RANK dingding! Endret 25. oktober 2007 av gunfighter Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ding,diddeliding,ny RANK dingding! Gz! Gz! Hvilken rank da? Hva heter du? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Ikke rart at jeg ikke klarer å drepe noen i bf2.. dem har rigga PC-en min Endret 2. november 2007 av Dwagon Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Tok ikke den jeg Dwagon... Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Tok ikke den jeg Dwagon... Det vil du gjøre når du blir stor evt, les hva S&D fant.. og TENK Endret 2. november 2007 av Dwagon Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 tenke tenke tenke..... jeg er dumm.. jeg er så dumm jeg.. møøøø Kan du forklare nå? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Nei det er du som har gjort det Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 tenke tenke tenke..... jeg er dumm.. jeg er så dumm jeg.. møøøø Kan du forklare nå? *døde litt inni meg nå* prøv å se nå da Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Holy crap !! Men hvem har gjort det? Edit: Skjønner jo hit-box stats og alt hva det betyr. Men som spørsmålet over,.. hvordan gjør du det mot noen liksom, og hvem gjør sånt og er det vanlig i så tilfelle? Endret 3. november 2007 av Cri Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 serriøst. håper virkelig du ikke mener det der! >.< er jo en enkel og GREI MOBBING AV BF2 gamemechanics! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 æsj.. jeg er så dum att fy. Nei jeg er ikek inn i det der, bare spiller spillet og har egentlig ikke sjekka om det er noe hitbox tweek eller noe annet tull i spill filene mine Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 gråte.. de greiene der.. i bildet.. har _INGENTING_ med bf2 å gjøre, er bare vanlig spyware møkk som hadde morsomme navn, og ettersom jeg søkte etter å ha spilt bf2 noen timer først, så syntes jeg det var gøy.. å dermed postet jeg hær. I håp om at noen skulle forstå "vitsen" >.< Men det viser seg at det ikke var tilfellet. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 HA HA.. nå var det morsomt (selv om jeg ødla vittsen din da) Hihi Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 hmm, ja.. *lurke meg over til wow delen igjen* var ikke min type folk hær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå