Gå til innhold

Småprat rundt/om BF2

Anbefalte innlegg

Denne tråden er for slike spørsmål/info/gledesutbrudd/småprat som ikke egner seg helt til en egen tråd.

Det er gjort flere forsøk på å lage en sånn tråd, men alle har blitt stengt. Denne tråden er identisk med den som er i World of Warcraft-forumet og jeg skjønner ikke hvorfor BF2-delen av forumet ikke kan ha en sånn tråd, om WoW-delen av forumet kan.

Småprat i vei :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hadde vært kjekt om noene hadde skrivd åssen man for widescreen oppløsning i BF2 huskier ikke helt hvordan ....

Tenker på 1920x1200 ......

9507238[/snapback]

Skriv dette i snarveien.

"C:\Programfiler\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1920 +szy 1200

Du gir deg aldri du?

9507218[/snapback]

Det er ikke jeg som har laget de forrige trådene, men jeg er helt enig i at det burde være en slik tråd her. For eksempel hadde det vert unødvendig å starte en tråd om det The Ghost spurte om.

Endret av Markusll
Lenke til kommentar
For å få pilot badge på feks helikopter, må man da sitte i helikopteret sammenhengende 15 miutter da? eller holder det å sitte 15 minutter i løpet av en runde, med død i mellom?

9508237[/snapback]

Må nok ikke være sammenhengende nei.

Hvilket map spiller dere mest på da? Her så går det mest i Wake, Karkan og Road to Jalalabad.

Lenke til kommentar
Hvordan får man Driver Special Ability point?

9509890[/snapback]

Du får det om noen som sitter på i kjøretøyet healer eller gir ammo til noen og for points for dette.

Jeg spiller som oftest Wake Island, Dragon Valley og Karkand. Spiller nesten alltid på battlefield.no eller TV2.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvorfor noen gidder å spille wake?

Noen som har tips på noen gode servere med god teamplay. Spiller som regel kun battlefield.no dragon, og begynner å bli litt lei. Det verste jeg vet om er når ingen joiner squad. Da er hele poenget borte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...