Archeron Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Nå begynner skrivebordet mitt å hope seg opp med backup-cd'er og -DVD-er! Noen som vet hvor man finner tak i billige mapper, med plass til 100-200-300 plater i samme? Gidder ikke kjøpe på vanlige butikker, da de vanligvis koster 5-600kr! Jeg har ei full mappe fra før, som jeg kjøpte på Play.com for et par år siden. Den kosta meg ca 120kr og rommer noen hundre. Jeg finner ikke den lenger, eller så hadde play slutta å sende denslags ut av UK (ett av to, husker ikke riktig). Noen som har tips? Dette er jo typisk webshop-produkt, som ikke trenger å være av verdens mest slitesterke kvalitet... Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Den her med plass til 400 stk. kjøpte jeg nettopp 2 stykker av, og må si meg fornøyd med kvaliteten til den prisen (129,-) Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 ah! pxp hadde jeg såklart glemt! dem har jo jo handla plater av før. takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå