bionicman Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hva synes dere er det beste programmet og finne servere til spill med? Personlig synes jeg The All seeing-eye er det beste. www.udpsoft.com/eye Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Ettersom jeg er bekvemt anlagt pleier jeg vanligvis bare å bruke serverlistingen som er innebygd i spillet, men jeg må innrømme at the alle seeing eye er veldig, veldig bra. Gamespy er ren ondskap i kodeform. Fysjom. Stygt, tregt, uoversiktlig, og ikke minst: fult av horrorreklame. Lenke til kommentar
ne0blaze Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 http://www.gametiger.net works fine Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 the all seeing eye funker phett nok det Lenke til kommentar
aschj Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Brukte HLManager helt til de implementerte støtte for andre spill enn half-life. Da kom det en fæl kolonne med filter-stash som man ikke kunne ta vekk. Nå bruker jeg HLSW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå