gxi Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ser at elfa selger PIC-kretser for over 20kr pr. stykk. Jeg ønsker å kjøpe dem for ca. 5kr pr. stykk da jeg vet at disse ikke er verdt over 20kr, gjerne fra utlandet. Noen forslag til hvor man kjøper dem billig i kvanta på ca. 20-30 stykker i slengen? Jeg regner med å ødelegge noen titalls kretser etterhvert, så hadde vært greit om de ikke kostet veldig mye. Jeg har bestilt et par vareprøver direkte fra Microchip, men får ikke mange av dem der, så et eller annet sted må jeg kjøpe dem. Er btw. PIC12F529/PIC12F675 jeg primært ser etter. Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 http://futurlec.com har ganske fine priser. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jepp, futurlec er helt OK å bruke... billig, men det tar tid å få varene. Gjerne en til to uker. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Men jeg har følelsen av at Futurlec ikke er så nøye når det kommer til ESD? I og med at de pakker ICene i en tube, teiper i begge ender og putter den i en liten plastpose med stift? Mens man på elfa får en forseglet, antistatisk pose om man bare bestiller 5 transistorer.. noen som har greie på hvordan dette ligger an? DoA eller lignende? Bortsett fra dette er jeg veldig fornøyd med Futurlec! Når pakken ankommer Norge kan den spores på posten.no via forsendelsesnr. man får fra Futurlec. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 *bookmarked* Takker for den. 1.9USD pr. stykk er en bedre pris. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Ville kanskje ikke satset på Futurlec i kommersielle design, men jeg har ikke fått defekte komponenter derifra enda i alle fall. Har vel en rundt 10 bestillinger a 200kr. Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Futurlec er topp! Men de har dårlig utvalg i PIC kretser i SMD utgave - noen som har bedre forslag her? Har funnet noen på eBay fra Kina, men komplett med DIP converter og rekomandert sending så det blir ikkje så veldig billig allikevel, også her er utvalget snevert. Har selvsagt bestillt noen "samples" fra Microchip - men, skulle gjerne hatt større utvalg og større kvantum en 2 av og til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå